کد خبر : 2013747 | 23 فروردين 1403 ساعت 18:21 | 16.6K بازدید | 6 دیدگاه

اظهارنظر جالب سرمربی تیم ملی در پایان جام جهانی:

4 وزنه‌بردار ایرانی شانس المپیکی شدن دارند!

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اعلام کرد همچنان 4 وزنه‌بردار اعزامی به جام جهانی شانس المپیکی شدن دارند.

4 وزنه‌بردار ایرانی شانس المپیکی شدن دارند!

به گزارش "ورزش سه"، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان رقابت دسته فوق سنگین با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در جام جهانی تایلند گفت: خدارا شکر علی داوودی توانست بهترین رکورد شخصی‌اش را ارتقا بدهد. این اتفاق برای آیت شریفی هم در یک‌ضرب و دوضرب و مجموع هم رخ داد. ضمن اینکه رضا دهدار هم در یک‌ضرب بهترین رکورد شخصی خود را زد. 

وی افزود: در واقع از ۴ نفری که به مسابقات آوردیم به‌جز مصطفی جوادی که قصد نداشتیم اینجا سنگین کار کند ۳ وزنه‌بردار دیگر توانستند رکورد بزنند و رکوردهای شخصی‌شان را بالا ببرند. این نشان می‌دهد بچه در مسیر پیشرفت قرار دارند و به اهدافی که برنامه‌ریزی شده دارند نزدیک می‌شوند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به زمان کوتاه باقی‌مانده تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: این ۴ نفری که اینجا وزنه زدند همگی شانس اعزام دارند. علی داوودی و آیت شریفی در فوق سنگین جز ۱۰ نفر برتر هستند. مصطفی جوادی هم که سهمیه خود را قطعی کرد و رضا دهدار هم الان نفر یازدهم است و به هر دلیلی یک وزنه‌بردار در چرخه خارج شود، رضا هم شانس حضور در المپیک را به دست می‌آورد. 

نصیرشلال در پایان اضافه کرد: ما این ۱۱۰ روز را خیلی سخت‌تر و بیشتر از گذشته تمرین می‌کنیم و با تمرکز بیشتر پیش می‌رویم تا انشالله همانطور که بچه‌ها در مسابقات آتی افزایش رکورد داشتند، در المپیک هم افزایش رکورد داشته باشند.

دیدگاه‌ها