کد خبر : 2013762 | 23 فروردين 1403 ساعت 20:13 | 10.3K بازدید | 6 دیدگاه

اعلام ترکیب الهلال برای کسب اولین جام فصل

ترکیب الهلال برای برگزاری دیدار پایانی سوپرجام عربستان برابر الاتحاد اعلام شد.

اعلام ترکیب الهلال برای کسب اولین جام فصل

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال سوپرجام عربستان بین تیم‌های الهلال و الاتحاد در استادیوم محمدبن زاید برگزار می‌شود و دو تیم برای کسب نخستین جام خود در این فصل به مصاف یکدیگر می‌روند.

الهلال برای این مسابقه با ترکیب آشنا و همیشگی خود به میدان می‌رود که البته در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، شاهد حضور ملی پوش عربستانی در خط حمله هستیم.

یاسین بونو سنگربان مراکشی الهلال که در این فصل درخشش خیره کننده‌ای در ترکیب تیمش داشته و کلین‌شیت‌های متعددی را به ثبت رسانده، امروز نیز از ابتدا در درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

ژرژ ژسوس برای این مسابقه یک بار دیگر از زوج علی البلیهی در کنار کالیدو کولیبالی استفاده کرده است. دو مدافع مستحکمی که توانسته‌اند در این فصل عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند. همچنین سعود عبدالحمید به همراه رنان لودی دو مدافعی هستند که در سمت راست و چپ برای تیمشان بازی می‌کنند.

دو هافبک خارجی و موفق آبی‌ها که در این فصل توانسته‌اند اثرگذاری خود را به خوبی روی نتایج این تیم نشان دهند، یک مرتبه دیگر در مرکز میدان برای الهلال بازی خواهند کرد. سرگئی میلینکوویچ ساویچ به همراه روبن نوز هافبک‌های تیم ژسوس در این مسابقه هستند.

عناصر تهاجمی و خطرناک الهلال در این مسابقه نیز به مانند همیشه حضور دارند. مالکوم برزیلی در بازی امروز باز هم پشت تک مهاجم تیم بازی می‌کند. سالم الدوسری به عنوان وینگر چپ و میشایل دلگادو در پست وینگر راست انجام وظیفه می‌کنند. صالح الشهری نیز تک مهاجم آبی پوشان است.

2009699

دیدگاه‌ها