کد خبر : 2013764 | 23 فروردين 1403 ساعت 20:22 | 9.2K بازدید | 8 دیدگاه

ترکیب الاتحاد برای توقف تیم آماده الهلال

الاتحاد در دیدار فینال سوپرجام با ترکیبی محتاطانه به مصاف الهلال خواهد رفت.

ترکیب الاتحاد برای توقف تیم آماده الهلال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های سوپر جام فوتبال عربستان امشب میان تیم‌های الاتحاد و الهلال برگزار خواهد شد. قهرمانان فصل گذشته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای و جام حذفی، موفق شدند با غلبه بر النصر و الوحده پای به این مسابقه بگذارند.

مارسلو گایاردو سرمربی تیم فوتبال الاتحاد تصمیم گرفته تا برای این مسابقه با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار قبلی به میدان برود. در واقع تنها تغییری که گایاردو ایجاد کرده، خروج فیلیپ ژوتا از ترکیب اصلی است و صالح العمری جای او را در ترکیب گرفته است.

برای این مسابقه و در درون دروازه الاتحاد، عبدالله المعیوف حضور دارد. سنگربانی که سال‌ها برای الهلال به میدان رفت و امشب یک بار دیگر مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. باید دید که او پس از ۳ شکست متوالی مقابل الهلال، این‌بار می‌تواند برنده از زمین خارج شود یا خیر.

2009702

در خط دفاعی الاتحاد، احمد حجازی در کنار لوییز فیلیپه، دو بازیکنی هستند که به میدان می‌روند. مدالله العلیان به همراه فواز الصغور مدافعان چپ و راست ببرها در جدال حساس مقابل الهلال هستند که وظیفه سختی برای مهار مهاجمان حریف دارند.

در خط میانی نیز انگولو کانته در کنار فرحه الشمرانی بازی خواهند کرد. همچنین صالح العمری به همراه رومارینیو دیگر نفراتی هستند که به بازی خواهند رفت.

در خط حمله و به مانند دیدارهای گذشته، الاتحاد شاهد حضور کریم بنزما و همچنین عبدالرزاق حمدالله هستیم که آنها امیدهای اصلی گل زنی برای تیم گایاردو به شما می‌روند.

دیدگاه‌ها