کد خبر : 2013785 | 23 فروردين 1403 ساعت 23:07 | 47.1K بازدید | 19 دیدگاه

سیو دیدنی کلهر: به سبک واکی بایاشی! (عکس)

کی‌وین کلهر با سیو شگفت‌انگیزی مانع از گلزنی آتالانتا به لیورپول شد.

سیو دیدنی کلهر: به سبک واکی بایاشی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان آتالانتا است. قرمزها می‌خواهند در فصل آخر یورگن کلوپ حداکثر جام‌های ممکن را کسب کنند تا یک خداحافظی مناسب و ماندگار با مربی آلمانی داشته باشند.

پس از کسب مقام قهرمانی جام اتحادیه، آنها به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ اروپا هستند تا ناکامی در جام حذفی و شکست ۴-۳ برابر منچستر یونایتد را به فراموشی بسپارند.

2009739

بازی امشب در مقابل آتالانتا با موقعیتی از جانب تیم ایتالیایی آغاز شد. در دقیقه ۳ بازی هاروی الیوت که صاحب توپ بود، آن را لو داد و مالکیت به بازیکنان آتالانتا رسید. اسکاماکا که در موقعیتی عالی قرار گرفت توپ را برای ماریو پاسالیچ در مقابل دروازه فرستاد. به‌نظر می‌رسید که ستاره کروات می‌تواند دروازه لیورپول را باز کند اما کلهر با یک شیرجه عالی خودش را در مقابل شوت قرار داد و با سر توپ را دفع کرد.

این سیو دروازه‌بان جوان خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و هواداران به آن واکنش نشان دادند. برخی از کاربران فضای مجازی کلهر را با واکاشی زوما و واکی بایاشی، دروازه‌بانان انیمه فوتبالیست‌ها مقایسه و عنوان کردند که چنین سیوی فقط در دنیای انیمه فوتبالیست‌ها ممکن است.

2009740
2009741

دیدگاه‌ها