کد خبر : 2013793 | 24 فروردين 1403 ساعت 00:09 | 32.4K بازدید | 39 دیدگاه

شب درخشان اسکاماکا

تاریخ‌سازی یک ایتالیایی در آنفیلد: کلوپ غافلگیر شد!

جانلوکا اسکاماکا موفق شد با به ثمر رساندن دو گل، آتالانتا را مقابل لیورپول به برتری برساند.

تاریخ‌سازی یک ایتالیایی در آنفیلد: کلوپ غافلگیر شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آتالانتا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف همدیگر رفته‌اند. تیم ایتالیایی موفق شد با درخشش مهاجمش لیورپول را در دردسر بزرگی بیندازد.

پس از چند حمله ناموفق از جانب تیم مهمان، در دقیقه ۳۸ ارسال عالی زاپاکاستا از سمت راست، در نزدیکی نقطه پنالتی به اسکاماکا رسید و او موفق شد با ضربه‌ای حساب‌ شده به سمت راست دروازه، بازی را ۱-۰ کند. نمایش ضعیف کلهر روی این گل که به‌نظر می‌رسید می‌تواند توپ را مهار کند اما واکنش ضعیفی داشت قابل توجه بود.

ویدئو: 329620
2009751

پس از آغاز نیمه دوم باز هم هر دو تیم با رویکردی هجومی پا به زمین بازی گذاشتند. در دقیقه ۶۰ هم دفاع لیورپول با غفلت باعث شد که سانتر زیبای چارلز دکتلاره در مقابل دروازه و در حالی‌که هیچ مدافعی در نزدیکی او قرار نداشت به اسکاماکا برسد. این مهاجم به شکل تک‌ضرب دروازه کلهر را برای بار دوم باز کرد و آتالانتا را به برتری ۲-۰ رساند.

ویدئو: 329621
2009750

این ششمین گل مهاجم ایتالیایی در شش بازی اخیرش است. او همچنین با این گل‌ها پس از ۱۲ سال تبدیل به اولین بازیکن ایتالیایی‌ای شد که برای یک تیم ایتالیایی در ورزشگاه آنفیلد گلزنی می‌کند‌.

دیدگاه‌ها