کد خبر : 2013795 | 24 فروردين 1403 ساعت 00:24 | 30.9K بازدید | 93 دیدگاه

کیش و مات کلوپ

لیورپول ۰-۳ آتالانتا: نمایش درخشان تیم گاسپرینی

لیورپول در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۳-۰ مغلوب آتالانتا شد.

لیورپول ۰-۳ آتالانتا: نمایش درخشان تیم گاسپرینی

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا امشب آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، شاگردان یورگن کلوپ در استادیوم آنفیلد میزبان آتالانتا بودند. در حالی‌که انتظار می‌رفت قرمزها دیدار راحتی را در پیش داشته باشند اما آتالانتا با دبل جانلوکا اسکاماکا و گل پاسالیچ توانست به پیروزی ۳-۰ برسد.

بازی با موقعیتی از آتالانتا آغاز شد. سانتر اسکاماکا در مقابل دروازه به پاسالیچ رسید اما ضربه این بازیکن را کلهر با صورت دفع کرد.

ویدئو: 329623

یک دقیقه نوبت به لیورپول رسید. ضربه خطرناک داروین نونیز روی پاس هاروی الیوت با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

در ادامه لیورپول چند موقعیت ناقص خلق کرد تا اینکه در دقیقه ۱۵ نونیز در موقعیتی فوق‌العاده با موسو تک به تک شد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه حملات لیورپول ادامه داشت. در دقیقه ۲۶ شوت خطرناک الیوت از سمت راست محوطه جریمه به تیر افقی و سپس عمودی دروازه خورد و دفع شد.

در ادامه موقعیت جدی‌ای از سوی هیچکدام از دو تیم خلق نشد تا اینکه در دقیقه ۳۸ اسکاماکا روی ارسالی عالی از زاپاکاستا در نزدیکی نقطه پنالتی به توپ رسید و دروازه لیورپول را باز کرد.

2009754

در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله نشدند تا آتالانتا با برتری به رختکن برود.

تلاش‌های لیورپول در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد. در دقیقه ۴۹ با پاس عالی رابرتسون، نونیز باز هم در مقابل موسو قرار گرفت اما این ضربه او هم با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

پنج دقیقه بعد شوت خطرناک کوپماینرز از زاویه بسته را کلهر دفع کرد.

در دقیقه ۶۰ اسکاماکا باز هم دروازه لیورپول را باز کرد. او این بار روی سانتر چارلز دکتلاره در مقابل دروازه به توپ رسید و بازی را ۲-۰ کرد.

2009753

چهار دقیقه بعد آتالانتا فرصت زدن گل سوم را هم داشت اما شوت کوپماینرز از کنار دروازه کلهر به بیرون رفت.

در ادامه دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما موفق به تهدید جدی دروازه نشدند تا اینکه در دقیقه ۸۳ ضربه ادرسون را کلهر ناقص دفع کرد و توپ به مقابل پای پاسالیچ افتاد و این هافبک کروات توانست دروازه را برای بار سوم باز کند.

2009752

در دقایق باقی‌مانده از نیمه دوم لیورپول تمام تلاشش را برای کمتر کردن اختلاف انجام داد اما با وجود چند موقعیت مناسب در این امر ناکام ماند و بازی با برتری ۳-۰ آتالانتا خاتمه یافت.

بازی برگشت این دو تیم پنجشنبه هفته بعدی در برگامو برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها