کد خبر : 2013801 | 24 فروردين 1403 ساعت 00:37 | 17.9K بازدید | 30 دیدگاه

میلان 0-1 رم: برد بزرگ جالوروسی در سن‌سیرو

جالوروسی موفق شد با ارائه یک بازی خوب و قابل تحسین، میلان را در سن سیرو شکست داده و گام بزرگی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا بردارد.

میلان 0-1 رم: برد بزرگ جالوروسی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، رم در سن سیرو دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد میزبان خود میلان گذشته تا در بازی برگشت کار به مراتب راحت‌تری داشته باشد.

رم که در بازی قبل توانسته بود در دربی دلا کاپیتاله از سد لاتزیو عبور کند، با روحیه بالایی پای به زمین مسابقه گذاشته بود. تیم ده روسی در دقیقه شانزده موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. روی یک حرکت از سمت راست، لوکاکو توپ را برای الشعراوی فرستاد و ضربه او پس از برخورد به پای مدافع میلان تغییر مسیر داد ولی ماگنیان با یک واکنش استثنایی، توپ را راهی کرنر کرد.

ویدئو: 329624

جالوروسی روی همین ضربه کرنر به گل رسید. ارسال دیدنی پائولو دیبالا در دهانه دروازه با ضربه سر دیدنی مانچینی به گوشه دروازه، منجر به گل نخست بازی شد تا سن سیرو غرق در سکوت شود.

میلان در دقیقه 21 فاصله‌ای تا به ثمر رساندن گل تساوی نداشت. ضربه سر ژیرو را روملو لوکاکو از روی خط دروازه بیرون کشید. در برگشت باز هم توپ به ژیرو رسید که ضربه سر دوم او را نیز باز هم لوکاکو دور کرد.

2009765

روسونری حملات خود را افزایش داد و شوت محکم تیجانی ریندرز را مایل اسویلار با واکنشی دیدنی دفع کرد. در ادامه رم تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفت. اسپینازولا به خوبی از کالابریا عبور کرد ولی ضربه او با برخورد به مالک تیاو راهی کرنر شد.

در نیمه دوم باز هم این رم بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و کریستانته در دقیقه 61 با یک شوت زمینی دروازه مانیان را تهدید کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

2009764

میلان در دقیقه 75 باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت. ارسال یاسین عدلی به‌صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که باز هم اسویلار به کمک تیرک افقی دروازه آن را راهی کرنر کرد.

در شرایطی که پیولی به دلیل بازی ضعیف لیائو او را تعویض کرد، میلان برای گل تساوی تلاشش را بیشتر کرد که شوت متئو گابیا از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه و پس از دفع کرنر ارسالی بازیکنان میلان، توپ به ساموئل چوکووزه رسید که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

2009762

روسونری در دقیقه 87 فرصت بی‌نظیری برای رسیدن به گل تساوی را از دست داد. حرکت تماشایی چوکووزه از راست، با دریبل چند مدافع رم همراه شد. او در ادامه با یک پاس در عرض، توپ را به ژیرو رساند که ضربه او با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیز این مسابقه با همان تک گل جانلوکا مانچینی به سود رم به پایان رسید تا گرگ‌ها در میلان اندوخته مهم و بزرگی را به دست بیاورند و در بازی برگشت که در خانه برگزار می‌شود، امیدوار به صعود باشند.

دیدگاه‌ها