کد خبر : 2013802 | 24 فروردين 1403 ساعت 05:33 | 48K بازدید | 23 دیدگاه

شصت و هفتمین قهرمانی بی‌رحم‌ترین تیم آسیا!

الهلال با پیروزی برابر الاتحاد موفق شد شصت و هفتمین جام رسمی خود را به دست بیاورد.

شصت و هفتمین قهرمانی بی‌رحم‌ترین تیم آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال موفق شد قاطعانه و با پیروزی چهار بر یک از سد الاتحاد عبور کرده و عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپرجام عربستان را به دست بیاورد تا ژرژ ژسوس که مدعی کسب چهار جام ممکن در رقابت‌های امسال است، اولین قهرمانی خود را کسب کند.

این شصت و هفتمین جام الهلال در مسابقات و تورنمنت‌های گوناگون بود که به دست می‌آمد. آبی‌های ریاض که پرافتخارترین تیم سعودی به شمار می‌روند، هر سال بیش از قبل، به رکوردهای خیره کننده دست پیدا کرده و از دسترس دور می‌شوند.

این تیم تاکنون 18 بار قهرمان لیگ حرفه‌ای شده و امسال نیز می‌تواند به راحتی قهرمانی نوزدهم را کسب کند. آنها همچنین 10 بار در جام حذفی، 13 مرتبه در جام ولیعهد (از سال 2017 دیگر برگزار نمی‌شود)، 4 بار در سوپرجام، 7 بار در جام فیصل بن فهد (از سال 2010 دیگر برگزار نمی‌شود)، یک قهرمانی در تنها دوره برگزاری جام ملک عبدالعزیز را کسب کرده‌اند.

2009767

الهلال در تورنمنت‌های بین‌المللی نیز 4 قهرمانی در جام باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان آسیا، 2 قهرمانی جام در جام آسیا (از سال 2002 دیگر برگزار نمی‌شود)، 2 قهرمانی سوپرجام آسیا (از سال 2002 دیگر برگزار نمی‌شود) را کسب کرده است.

آبی‌های ریاض همچنین 2 قهرمانی جام خلیج فارس، 3 قهرمانی جام باشگاه‌های عربی و یک قهرمانی سوپرجام آفریقا و عربی را نیز به دست آورده تا بدین ترتیب شمار جام‌های کسب شده توسط این تیم به عدد 67 برسد.

دیدگاه‌ها