کد خبر : 2013807 | 24 فروردين 1403 ساعت 01:05 | 139K بازدید | 88 دیدگاه

هوادار الهلال بر تن حمدلله شلاق زد

عجیب‌ترین جنجال فوتبال جهان در ابوظبی

در جریان پیروزی الهلال مقابل الاتحاد در فینال سوپرجام عربستان، اتفاق عجیبی رخ داد.

عجیب‌ترین جنجال فوتبال جهان در ابوظبی

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام فوتبال عربستان امشب برگزار شد و الهلال با دبل مالکوم و گل‌های ناصر الدوساری و سالم الدوساری موفق شد الاتحاد را ۴-۱ شکست دهد.
تک‌گل تیم بازنده را هم عبدالرزاق حمدالله به ثمر رساند.

پس از پایان بازی و در حالی‌که الهلالی‌ها مشغول جشن قهرمانی بودند، حمدالله به کنار زمین رفت و با یک هوادار الهلال وارد درگیری لفظی شد.

2009778

ستاره الاتحاد که در جریان بازی چندین بار به سمت هواداران الهلال هیس نشان داد و با آنها کری خواند، پس از شکست سنگین ناامید به‌نظر می‌رسید و با عصبانیت به کنار زمین رفت. در آنجا یکی از هواداران الهلال چیزی را به حمدالله گفت که باعث عصبانیت او شد. او با استفاده از بطری آبی که در دست داشت به سمت هوادار حریف آب پاشید. این باعث تشدید درگیری شد و در اقدام عجیبی هوادار الهلال شلاقی درآورد و حمدالله را مورد ضربه قرار داد. سپس دیگر بازیکنان و عوامل دو تیم وارد عمل شدند و حمدالله را که بسیار خشمگین به‌نظر می‌رسید از صحنه دور کردند.

2009799

در کلیپ وایرال‌شده ضربه شدید به‌نظر می‌رسد و در عکس‌هایی که از حمدالله منتشر شده، مشخص است که این بازیکن از ناحیه پشت و کمر مصدوم شده است. در جدیدترین خبری که در مورد این اتفاق آمده، گزارش شده است که این هوادار دقایقی پس از حمله به حمدالله دستگیر شده و تحویل مراجع قانونی داده شده است.

2009798
2009797
این رفتار حمدلله پس از گلزنی بود که خشم هوادار الهلال را در پی داشت.

دیدگاه‌ها