کد خبر : 2013813 | 24 فروردين 1403 ساعت 01:29 | 30.5K بازدید | 36 دیدگاه

همه‌جا بودیم و هیچ‌جا نبودیم؛

کلوپ: حس خیلی بدی دارم

یورگن کلوپ پس از شکست مقابل آتالانتا به شدت نسبت به عملکرد تیمش ابراز ناراحتی کرد.

کلوپ: حس خیلی بدی دارم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۳-۰ مقابل آتالانتا شکست خورد تا به این ترتیب برای صعود به نیمه نهایی نیاز به پیروزی در بازی برگشت در برگامو داشته باشد.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: یک بازی خیلی بد بود. خدای من، ما کاملا خارج از برنامه بازی کردیم، همه‌جا بودیم و هیچ‌جا نبودیم. بازیکنان باید بفهمند که این واقعا نتیجه بدی بود.

او ادامه داد: تیم باید تحرک داشته باشد ولی بازیکنان ما تنها بودند و هیچ کسی نبود تا به او پاس بدهند. حق‌مان بود ببازیم و به آتالانتا تبریک می‌گویم.

2008406

او در پاسخ به این سوال که آیا با خودش فکر می‌کند که کاش سوبوسلای، صلاح و رابرتسون را در ترکیب اصلی قرار می‌داد یا خیر گفت: به دلایلی اگر به عقب برگردم، باز هم دقیقا این کار را انجام می‌دهم. اگر می‌خواهیم در ادامه فصل خوب باشیم، باید تغییرات ایجاد کنیم.

کلوپ در پایان با اشاره به بازی برگشت گفت: آیا می‌توانیم در برگامو پیروز شویم؟ اگر خوب بازی کنیم بله. می‌توانيم ۳-۰ ببریم؟ نظری ندارم. الان باید ریکاوری کنیم، چون حس خیلی خیلی بدی داریم. این خیلی مهم است. عملکرد خیلی بدی داشتیم و این چیزی بود که دیدیم.

دیدگاه‌ها