کد خبر : 2013816 | 24 فروردين 1403 ساعت 01:42 | 8.8K بازدید | 20 دیدگاه

آنها از ما باهوش‌تر بودند

پیولی پس از شکست مقابل رم: کامبک می‌زنیم!

استفانو پیولی می‌گوید میلان می‌تواند شکست ۱-۰ در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رم را جبران کند.

پیولی پس از شکست مقابل رم: کامبک می‌زنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل میلان و رم در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با برتری ۱-۰ شاگردان دنیله ده‌روسی خاتمه یافت. استفانو پیولی در نشست خبری پس از بازی اشتباهات تیمش در این بازی را توضیح داد و یادآور شد که آنها توانایی جبران نتیجه در بازی برگشت را دارند.

باخت در بازی رفت؟
ما در نیمه اول چند مشکل داشتیم، باید انتخاب‌های شجاعانه‌تری می‌کردیم، در عوض به رم فضای زیادی دادیم. ما چند موقعیت ایجاد کردیم، اما روی یک کرنر به آنها موقعیت خوبی دادیم. آنها در آن موقعیت باهوش‌تر از ما بودند، این‌ها چیزهایی هستند که می‌توانند روی یک بازی تاثیر بگذارند.

تغییر پست الشعراوی در خط حمله رم؟
صادقانه بگویم، ما انتظار نداشتیم الشعراوی در سمت راست باشد، اما تفاوت چندانی نداشت. آنها سعی می‌کردند فضای کمتری به تئو و لیائو بدهند پس ما هم بازی را به طرف دیگر منتقل کردیم و حرکت‌هایی را در آنجا داشتیم.

2009795

عملکرد تیم؟
در نیمه اول خوب نبودیم اما نیمه دوم را بیشتر دوست داشتم. محکم‌تر و هوشیارتر بودیم. در چند موقعیت عالی بودیم و فقط یک لحظه در مقابل دروازه را کم داشتیم که گلزنی کنیم.

کامبک در بازی برگشت؟
امیدوارم بهتر بازی کنیم اما اگر بخواهم در جواب به این سوال چیزی بگویم، می‌گویم که ما توانایی کامبک و صعود به مرحله نیمه‌نهایی را داریم.

دیدگاه‌ها