کد خبر : 2013820 | 24 فروردين 1403 ساعت 08:38 | 12.6K بازدید | 35 دیدگاه

کُری ستاره بایرن: شک ندارم صعود می‌کنیم

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم تا آخر فصل برای قهرمانی خواهد جنگید.

کُری ستاره بایرن: شک ندارم صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات روبروی آرسنال به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه مساوی ۲-۲ متوقف کند.

بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان انتظار داشتند که شاگردان میکل آرتتا با توجه به شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، در این دیدار هم به راحتی مقابل بایرن که این فصل وضع چندان خوبی نداشته است به پیروزی برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی به شکل دیگری پیش رفت.

2009364

سانه در گفت‌وگو با بیلد درباره این بازی اظهار داشت: "ما نشان دادیم که تا پایان فصل با صد درصد توان بازی خواهیم کرد و شما نمی‌توانید ما را از جمع مدعیان خط بزنید. ما به عنوان یک تیم خیلی خوب کار کردیم و احساس بایرن بودن را به همه دادیم.

باید در بازی برگشت هم به همین شکل بازی کنیم و در این صورت به سادگی برنده خواهیم شد. من مصمم هستم که با هواداران‌مان که پشت ما هستند در آلیانز آرنا به نیمه نهایی صعود کنیم. اطمینان دارم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اما البته که وظیفه‌ای بسیار دشوار است چون آرسنال تیم باکیفیتی است. من بی‌صبرانه منتظر بازی برگشت هستم."

دیدگاه‌ها