کد خبر : 2013822 | 24 فروردين 1403 ساعت 08:02 | 25.7K بازدید | 27 دیدگاه

هیچ چیز مثبتی نداشتیم

کلوپ: به نشست خبری آمدم تا فقط به آتالانتا تبریک بگویم

یورگن کلوپ در نشست خبری پس از شکست سنگین مقابل آتالانتا، از عملکرد تیمش انتقاد کرد.

کلوپ: به نشست خبری آمدم تا فقط به آتالانتا تبریک بگویم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد مقابل آتالانتا قرار گرفت و با نتیجه ۳-۰ بازی را واگذار کرد. با اینکه قرمزها چندین موقعیت خوب داشتند اما بازیکنان آتالانتا از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و به پیروزی‌ای ارزشمند رسیدند. کلوپ در نشست خبری پس از بازی عملکرد تیمش را بسیار ضعیف خواند.

شکست سنگین در خانه؟

افتضاح بودیم. من این بازی را دوباره تماشا خواهم کرد. مطمئنم کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و این نتیجه فقط به‌خاطر یک تصمیم و یک اشتباه نبوده است. حرفی برای گفتن نیست. فقط آمده‌ام که به آتالانتا تبریک بگویم.

دلیل شکست؟

گفتم که، فقط یک عامل نیست. واقعا نمایش بدی داشتیم. واقعا بازی بدی بود. خدای من. اصلا نمی‌دانستم که آنها می‌توانند اینقدر بد بازی کنند. در یک لحظه همه چیز را از دست دادیم. ما در همه جای زمین بودیم و در هیچ جا نبودیم. واقعا عجیب بود. هیچ چیز مثبتی نداشتیم.

2009808

توصیه‌تان به بازیکنان؟

فقط می‌خواهم بگویم بروید خانه و بد بخوابید. ما باید برای دیدار مقابل کریستال پالاس آماده شویم و نمی‌خواهم تا آن زمان به این شب افتضاح فکر کنم.

جریان بازی؟

در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم اما به مرور افت کردیم و ضعیف بازی کردیم. از نظم تاکتیکی‌مان در زمان مالکیت خوشم نیامد. آنها سه گل زدند و شایسته پیروزی بودند. چیزی نمی‌توانم بگویم.

کامبک در بازی برگشت؟

آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می‌توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.

دیدگاه‌ها