کد خبر : 2013823 | 24 فروردين 1403 ساعت 08:06 | 11.9K بازدید | 9 دیدگاه

نگرش این بازیکنان خوشحالم می‌کند

وعده ده‌روسی: موفقیت‌های بزرگ رم در راه هستند

دنیله ده‌روسی پس از پیروزی رم مقابل میلان از نگرش و عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

وعده ده‌روسی: موفقیت‌های بزرگ رم در راه هستند

به گزارش "ورزش سه"، رم توانست در دیداری حساس از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با یک گل میلان را شکست دهد. ده‌روسی در نشست خبری پس از بازی از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد و به هواداران رم وعده داد که با این نگرش تیمش توانایی انجام کارهای بزرگی دارد.

پیروزی رم؟

برای ۶۰ تا ۷۰ دقیقه بازی را عالی کنترل کردیم. ما آنها را به خوبی آنالیز کردیم و فضاهایی برای خلق موقعیت ایجاد کردیم.

عملکرد لوکاکو؟

من فکر می‌کنم این بهترین عملکرد روملو از زمانی که اینجا هستم بوده است. ما عادت داریم مهاجمان را بر اساس اینکه گل می‌زنند قضاوت کنیم، اما او سخت جنگید، توپ را نگه داشت، هر کاری که می‌خواستم از او ببینم را انجام داد.

2009810

تغییر پست الشعراوی و زکی چلیک؟

نگرش این بازیکنان عالی است. نه فقط آنها، بلکه دیگر بازیکنان هم فوق‌العاده هستند. اعتمادبه‌نفس آنها من را خوشحال می‌کند. قبل از این مسابقه به بازیکنان گفتم که به آنها ایمان دارم. وقتی به الشعراوی گفتم می‌خواهم او در سمت راست باشد، زبان بدنش مثبت بود. چلیک هم همینطور. می‌دانستم که او خوب عمل می‌کند. بازیکنانی با این نگرش می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

بازی برگشت؟

برتری ما یک مزیت بزرگ نسبت به میلان است اما با توجه به اینکه قانون گل‌های زده در خانه حریف دیگر اعمال نمی‌شود ارزش این گل کمی پایین‌تر می‌آید. با توجه به آشنایی تیم‌های ایتالیایی به زمین چمن‌های یکدیگر، میلان شانس خوبی در بازی برگشت دارد و ما باید مواظب آنها باشیم.

دیدگاه‌ها