کد خبر : 2013825 | 24 فروردين 1403 ساعت 09:14 | 22.9K بازدید | 22 دیدگاه

ناراحتی کاپیتان: لیورپول به بدترین شکل تنبیه شد

ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، می‌گوید آتالانتا توانست کندی و سنگینی آنها در زمین را تنبیه کند.

ناراحتی کاپیتان: لیورپول به بدترین شکل تنبیه شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان آتالانتا بود و با نتیجه باورنکردنی 0-3 برابر این تیم شکست خورد تا شب بسیار تلخی را در خانه سپری کرده باشد. 

بسیاری پیش از آغاز این بازی معتقد بودند که شاگردان یورگن کلوپ شانس اول پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات هستند اما حالا آنها در بازی برگشت در زمین حریف کار بسیار سختی را برای صعود به مرحله نیمه نهایی در پیش خواهند داشت. 

2000147

فن دایک پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت: «مشخصا بازی خوبی نبود. شبی بسیار بسیار ناامیدکننده بود. اشتباهات فردی بیش از حدی انجام دادیم و به همین خاطر هم به بدترین شکل ممکن تنبیه شدیم. احساس بسیار بدی در این باره داریم. 

شب بسیار ناامیدکننده‌ای برای همه ما بود اما نمی‌توانیم برای مدتی طولانی روی آن بمانیم. ما نیاز داریم که همه بی‌صبرانه منتظر آینده باشند و به بازی بزرگ دیگری که در پیش داریم فکر کنند. ما باید بتوانیم دوباره به روند کسب نتایج خوب برگردیم. مدتی طولانی بود که اینجا نباخته بودیم اما نباید تمجید از حریف را که ما را به‌خاطر کند بودن تنبیه کرد فراموش کنیم.»

دیدگاه‌ها