کد خبر : 2013826 | 24 فروردين 1403 ساعت 09:30 | 103.9K بازدید | 67 دیدگاه

قربانی شدن بلینگام: رئال چاره دیگری نداشت

سبک بازی رئال مادرید برابر منچسترسیتی به شکلی بود که شرایط را برای درخشش جود بلینگام، ستاره این تیم، دشوار کرد.

قربانی شدن بلینگام: رئال چاره دیگری نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و دو تیم در نهایت پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 3-3 رضایت دادند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی عملکرد خوب و قابل قبولی را ارائه کردند و امیدوار بودند که بتوانند با یک پیروزی و خیالی آسوده‌تر راهی بازی برگشت شوند اما این اتفاق رخ نداد تا سرنوشت تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه اتحاد مشخص شود. 

2009712

یکی از بازیکنان رئال که پس از پایان بازی با انتقادهای بسیاری روبرو شد و آمارش نشان می‌دهد که نتوانسته است مثل همیشه در ترکیب این تیم بدرخشد، بلینگام بود اما حالا به نظر می‌رسد که سبک بازی این تیم و دستورات کادر فنی شرایط را برای او سخت کرده است. 

یکی از اعضای کادر فنی رئال مادرید در گفت‌وگو با اتلتیک در این باره اظهار داشت: «ما می‌خواستیم کاری کنیم که رودریگو در سمت چپ بماند چون شرایط او بهتر از بلینگام بود و همین اتفاق به ضرر جود تمام شد. معمولا برعکس است و این رودریگو است که بسیار برای تیم قربانی می‌شود اما این بار نوبت بلینگام بود.»

دیدگاه‌ها