کد خبر : 2013840 | 24 فروردين 1403 ساعت 11:42 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازتاب خبر ويژه ورزش سه از ملكه دارت ايران

تماس وزير ورزش با مژگان رحمانى در انگلستان

وزير ورزش در پى انتشار خبر موفقيت‌هاى بانوى دارت ايران در كشور انگلستان تلفنى پيگير وضعيت مژگان رحمانى شد.

تماس وزير ورزش با مژگان رحمانى در انگلستان

به گزارش "ورزش سه"، مژگان رحمانى دارنده سه مدال طلاى انفرادى رقابت‌هاى آزاد جهان در مالزى و هند به عنوان پرافتخارترين و بهترين ورزشكار رشته ورزشى دارت ايران در جهان بعد از بهبود آسيب ديدگى كتف دست راست خود روزهاى ابتدايى فروردين ١٤٠٣ با حضور در شهر ويگان انگلستان و رقابت‌هاى راه‌يابى به معتبرترين و هيجان‌انگيزترين مسابقه سازمان حرفه‌اى دارت جهان PDC موفق به كسب چهار پيروزى و صد امتياز ارزشمند شد.

بازتاب موفقيت‌هاى چشمگير بانوى ٣٤ چهار ساله دارت ايران به عنوان تنها زن ورزشكار غرب آسيا و تنها ايرانى راه يافته به اين سطح توسط "ورزش سه" در روز گذشته باعث شد؛ وزير ورزش براى حمايت و توجه به رشته‌هايى كه كمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند به ويژه اهميت جايگاه دختران و زنان كشورمان در بالاترين سطح حرفه‌اى با مژگان رحمانى در انگلستان تماس بگيرد و جوياى مشكلات وى شده و موفقيت‌هاى جديد او را تبريک بگويد.

2009828

مژگان رحمانى كه با انتشار دو استورى در صفحه شخصى پلتفرم‌هاى اجتماعى خود از كيومرث هاشمى تشكر كرده بود به "ورزش سه" گفت: آقاى وزير هم عيد را تبريك گفتند و هم خدا قوت، حرف‌هاى ايشان بسيار جالب بود و انگيزه‌بخش چون گفتند شما سرمايه‌هاى اين كشوريد و مديريت من زمانى ارزش پيدا مى‌كند كه تو و امثال تو فعاليت و ورزش مى‌كنيد و موفق مى‌شويد.

2009827

بازى دارت به عنوان يكى از رشته‌هاى ورزشى پرهيجان، جذاب، پرطرفدار و پردرآمد دنيا به حساب می‌آيد كه رقابت‌هاى آن در دو بخش WDF فدراسيون دارت جهانى و PDC سازمان حرفه‌اى دارت جهان برگزار می‌شود.

هر ساله تنها دو زن از سراسر دنيا می‌توانند به جمع ٩٦ دارت باز رقابت‌هاى سازمان دارت حرفه‌اى جهان راه پيدا كنند و مژگان رحمانى در حال حاضر به عنوان تنها دارت باز مرد و زن ايرانى و تنها ورزشكار زن غرب آسيا در اين رشته، توانسته به اين سطح راه يابد و با حريفان رقابت كند.

رقابت‌هاى انتخابى ٩٦ دارت باز براى حضور در پيكارهاى ٢٠٢٤ سازمان حرفه‌اى دارت جهان كه مهرماه ١٤٠٣ برگزار خواهد شد تا ٢٤ آذر سال جارى به طول می‌انجامد و مژگان رحمانى در نزديك‌ترین مسابقه‌هاى خود بايد اول و دوم ارديبهشت جارى مجدد در پاى تخته دارت به رقابت با حريفان بين‌المللى خود در انگلستان بپردازد.

دیدگاه‌ها