کد خبر : 2013846 | 24 فروردين 1403 ساعت 11:57 | 18.6K بازدید | 9 دیدگاه

فداکاری ناجی بارسا: بازی و گلزنی با مصدومیت

آندریاس کریستنسن، ستاره بارسلونا، در حالی با پیراهن این تیم برابر پی اس جی گلزنی کرد که هنوز مصدومیتش کامل رفع نشده بود.

فداکاری ناجی بارسا: بازی و گلزنی با مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس مهمان پاری سن ژرمن بود و موفق شد در یک بازی تماشایی و پر گل با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کریستنسن که چند روز اخیر را مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش بود تا بتواند هرچه زوتر به این دیدار برسد و تیمش را در این بازی مهم همراهی کند به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و تنها دو دقیقه بعد موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند. 

2009568

روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن در حالی وارد زمین شد و توانست یک گل ارزشمند و بسیار مهم را برای بارسا به ثمر برساند که مصدومیتش هنوز به صورت کامل رفع نشده بود اما خودش خواست که به زمین برود و شرایط را برای بارسا تغییر دهد. 

کریستنسن همچنان از ناحیه ماهیچه پایش احساس درد دارد اما حتی این درد هم حریف ستاره بارسا نشد و او توانست به بازی ادامه دهد و به تیمش کمک کند. پزشکان تلاش کرده بودند که به هر شکل ممکن به این بازیکن کمک کنند تا عملکرد خوبی را در این بازی به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها