کد خبر : 2013860 | 24 فروردين 1403 ساعت 12:44 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ستاره رم: بردن میلان مزه دیگری دارد

جانلوکا مانچینی، ستاره رم، می‌گوید از این که میلان را در سن سیرو شکست داده‌اند بسیار خوشحال است.

ادعای ستاره رم: بردن میلان مزه دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد تا با خیالی آسوده‌تر منتظر بازی برگشت باشد. 

مانچینی که تک گل پیروزی‌بخش تیمش را در این بازی به ثمر رسانده بود پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت گفت: «همه ما نقش مهمی داشتیم، نه فقط من چون گل زدم. ما خیلی خوب بازی کردیم و خوشحال هستیم اما هنوز هیچ چیزی برای ما تمام نشده است. 

2009871

برای بازی بعدی که روز یکشنبه است آماده خواهیم شد و سپس یک بازی فوق‌العاده دیگر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم در انتظار ما خواهد بود. رم از سال 2017 تا به حال در سن سیرو به پیروزی نرسیده بود و پیروزی در دربی هم انگیزه بسیاری برای تلاش بیشتر به ما داد. 

من می‌بینم که بازیکنانی مانند دیبالا با تمام وجود تلاش می‌کنند و دیگران را هم ترغیب می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما ما می‌دانیم که توانستیم به سن سیرو بیاییم و برنده شویم و خودمان را ثابت کردیم. گلزنی برابر میلان حس خیلی خوبی دارد اما پیروزی در سن سیرو و دربی مزه دیگری دارد.»

دیدگاه‌ها