کد خبر : 2013862 | 24 فروردين 1403 ساعت 12:59 | 72.1K بازدید | 52 دیدگاه

انتقاد دوگاری از انریکه

تو لایق پی‌اس‌جی نیستی، به بارسلونا برگرد!

کریستوف دوگاری معتقد است لوئیس انریکه خودش را برابر تیم سابقش گم کرده بود و بهتر است به این تیم برگردد.

تو لایق پی‌اس‌جی نیستی، به بارسلونا برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ترکیب اصلی پی اس جی برای بازی با بارسا اعلام شد، بسیاری حیرت کردند. انریکه بار دیگر همه را سورپرایز کرده بود. مارکو آسنسیو فیکس شده بود و کولو موآنی و گونچالو راموس که برای خریدشان بیش از 170 میلیون یورو هزینه شده بود، روی نیمکت حضور داشتند.

نتیجه هم مورد انتظار بود. آسنسیو جواب نداد و نیمه دوم تعویض شد. پی اس جی نیز این بازی حساس را 2-3 باخت. راموس تنها در 5 دقیقه پایانی فرصت بازی را پیدا کرد تا موج انتقادات از انریکه شروع شوند.

2009491

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در انتقاد از فیکس شدن آسنسیو گفت: «همه ما ایده‌های جنون‌آمیز لوئیس انریکه را دیدیم. آنچه او برای بازی در نظر داشت، جواب نداد. بله، بازیکنان وظایفی دارند اما مربی باید برنامه‌ای برای بازی تعیین کند تا تیم بهتر کار کند. مثلا من هنوز فیکس شدن آسنسیو را درک نکرده‌ام. او چه کار مفیدی در زمین انجام داد و در طول فصل مگر چند بازی در ترکیب ثابت بود؟»

دوگاری ادامه داد: «لی کانگ این بازیکن بدی نیست ولی فیکس شدن او نیز قابل درک نبود. من هنوز نمی‌دانم ایده‌های انریکه چیست و او یک معمای مطلق است. نقطه ضعف بارسا مشخص بود، دفاع راست با ژول کنده. از نظر من باید این نقطه را هدف می‌گرفتند. انتظار داشتم فشار روی کنده را ببینم. من متوجه نشدم پاری سن ژرمن چگونه می‌خواهد بازی کند. انریکه در نشست قبل از بازی به ما گفت که این بارسای اوست، پس بگذارید به بارسا برگردد!»

دیدگاه‌ها