کد خبر : 2013884 | 24 فروردين 1403 ساعت 14:35 | 69.8K بازدید | 61 دیدگاه

حالا یک بازی هم افت کردند

هشدار جدی آنچلوتی در مورد امباپه و بلینگام

کارلو آنچلوتی گفت دست کم گرفتن امباپه، هالند و بلینگام عاقبت خوبی نخواهد داشت و بر اساس یک بازی نباید قضاوتشان کرد.

هشدار جدی آنچلوتی در مورد امباپه و بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از تساوی 3-3 برابر سیتی در لیگ قهرمانان فردا باید در زمین مایورکا یک بازی سخت برگزار کند. رئال که فاصله‌ای هشت امتیازی با بارسا در صدر جدول دارد، برای حفظ این حاشیه امنیت خوب قبل از ال‌کلاسیکو محکوم به پیروزی است.

2009202

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بازی گفت: «انتظار یک بازی سخت، پرتنش و برابر یک رقیب سازماندهی شده و مبارز را داریم ولی تیم آماده است و برای سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.»

وضعیت تیم و احتمال استراحت به بازیکنان اصلی: «شرایط رودریگو خوب است و در دسترس است. سیستم چرخشی؟ اولویت برای ما بازی فرداست. اعتماد به نفس تیم را بالا می‌بینم و بازی فردا برای فتح لیگ حیاتی است. میلیتائو؟ او نیز مثل دیگران در دسترس است.»

شرایط مودریچ: «من او را در بهترین فرم  فیزیکی‌اش می‌بینم.»

افت بلینگام: «چیزی که در مورد او افت کرده، آمار گل‌هایش است. باید بگویم فرم گلزنی او برای همه غافلگیرکننده بود. او اکنون کارها و وظایف مربوط به پست خودش را انجام می‌دهد. عملکرد او اصلا افت نکرده و دوباره گل خواهد زد.»

نیمکت‌نشینی ناچو برابر سیتی: «امسال او خیلی بازی کرده زیرا برای من بازیکنی قابل اعتماد است. وقتی زیاد بازی کنید، احتمالا اشتباهات بیشتری هم انجام دهید، اما او برای ما کاپیتانی قابل اعتماد است.»

آیا خیلی به تساوی اخیر برابر سیتی فکر کرده‌اید؟ «نه، نه. خوبی فوتبال این است که همه می‌توانند نظرشان را بدهند، بدی‌اش این است که در هر بازی در معرض یک آزمون هستید. اگر در معاینه پزشکی شرکت کنم، دکتر به من می‌گوید برو و تابستان برگرد اما در فوتبال اینطور نیست. اینجا هرکسی می‌تواند نظرش را بدهد.»

فرم بدنی تیم برابر سیتی: «ما خوب بودیم. مشکلی نیست.»

بلینگام و در مجموع تیم را از نظر فیزیکی چگونه می‌بینید؟ «شرایط بدنی تیم خیلی خوب است حتی با وجود اینکه در نیمه دوم کمی افت کردیم. در نیمه دوم ما 2-1 برتری داشتیم و سعی کردیم آن را مدیریت کنیم اما از نظر بدنی همه خوب هستند.»

آیا می‌خواهید رودریگو را در سمت چپ نگه دارید؟ «می‌تواند اینطور باشد. وینیسیوس بسیار متواضع است و فهمیده که این سیستم می‌تواند برای تیم خوب باشد. او بیشتر به سمت داخل بازی می‌کند. این چیزی است که من با هر دوی آنها صحبت کردم و آنها موافقت کردند.»

در کدام یک از پنج لیگ معتبر جهانی شادتر بوده‌اید؟ «من در رئال مادرید خوشحالم چون این شهر آب و هوا و مردمی خوب، افتخار و بالاتر از همه رئال مادرید را دارد.»

فکر می‌کردید ستاره‌های بزرگی مانند امباپه، هالند، بلینگام در چنین سطح پایینی در یک چهارم نهایی ظاهر شوند؟ «آرام باشید. شاید آنها در بازی رفت بهترین ورژن خود را ارائه ندادند اما بازی‌های دیگر در راه است و مراقب باشید. در مورد قضاوت و حرف زدن از این سه بازیکن احتیاط کنید.»

آیا شکست در فینال جام حذفی روی مایورکا تأثیر منفی گذاشته است؟ «نمی‌دانم، اما آنها برای بقا می‌جنگند، بنابراین امیدوارم فردا بهترین نسخه آنها باشد. واقعاً یک مسابقه بسیار سخت خواهد بود.»

آیا شوآمنی به عنوان مدافع میانی ادامه خواهد داد؟ «او هم یک گزینه دیگر است که ما در اختیار داریم، اما همیشه در نظر داشته باشید که شوامنی یک هافبک دفاعی عالی است.»

به نظر شما کمی عجولانه نیست که ناگهان میلیتائو را در مقابل موریقی، لارین و دیگر مهاجمان مایورکا قرار دهید: «این فکری است که البته در سرمان است، اما اگر بازیکنی را در فرم خوب ببینم، به دقایقی که او داشته یا زمانی که بیرون بوده، فکر نمی‌کنم. من قبلا بازیکن مصدوم را در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی داده‌ام و این کار را کردم چون دیدم شب قبل از بازی خوب به نظر می‌رسید. بحث در مورد یک فوتبالیست این است که آیا او در دسترس است یا خیر.»

دیدگاه‌ها