کد خبر : 2013885 | 24 فروردين 1403 ساعت 14:53 | 8.3K بازدید | 16 دیدگاه

نه، آرسنال را تماشا می‌کنم

توخل علاقه‌ای به تماشای بازی قهرمانی لورکوزن ندارد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه‌ای به تماشای بازی حساس روز یکشنبه بایرلورکوزن ندارد.

توخل علاقه‌ای به تماشای بازی قهرمانی لورکوزن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ فردا میزبان کلن خواهد بود.

باتوجه به برد هفته گذشته بایرلورکوزن، در صورتی‌که این تیم در بازی یکشنبه مقابل وردربرمن برنده شود می‌تواند قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد.

لورکوزن اکنون 76 امتیازی است و با بایرن مونیخ 60 امتیازی، 16 امتیاز فاصله دارد. در فاصله 6 هفته مانده تا پایان فصل، لورکوزن در صورت برد در بازی یکشنبه اختلاف با بایرن را به 19 امتیاز افزایش می‌دهد.

توماس توخل با این وجود تایید کرده که قرار نیست این بازی حساس را تماشا کند و بیشتر علاقه دارد بازی آرسنال، حریف بعدی تیمش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، را ببیند.

توخل درمورد وضعیت بازیکنانش برای بازی فردا گفت: "بدن لروی سانه واکنشی داشته که قابل انتظار بود. او به احتمال زیاد در بازی فردا در دسترس نخواهد بود. مانوئل نویر در دسترس است. الکس پاولوویچ با تیم تمرین کرده و دقایقی بازی خواهد کرد."

مشکیبازی یکشنبه لورکوزن را تماشا می‌کنید؟

نه. من می‌خواهم آرسنال را تماشا کنم.

مشکیبازیکنان کلیدی تیم فردا استراحت می‌کنند؟

ما چند روز بین کلن و آرسنال وقت داریم. اما این ایده وجود دارد که بازیکنان دیگر را وارد زمین کنیم و چند تغییر ایجاد کنیم. اگر تغییر هم داشته باشیم، بیشتر به‌خاطر این است که به بازیکنان ریتم بهتری بدهیم، نه اینکه به آن‌ها استراحت بدهیم.

2009903

مشکینویر می‌تواند یک فصل دیگر تمدید کند؟

احتمالاً من شخصی نیستم که باید این سوال را از او بپرسید. اما به‌طور کلی، می‌توانم همه چیز را با مانوئل نویر تصور کنم. اگر مصدوم نشود، دروازه‌بانی استثنایی است. الکس نوبل کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، من برای او بسیار خوشحالم. او پسر خوبی است. اما او همیشه می‌گفت تا زمانی که نویر در تیم است، او هیچ شانسی در اینجا نمی‌بیند. انتقال قرضی او به اشتوتگارت یک دوره موفقیت‌آمیز کامل بود. اگر آنجا بماند، وضعیتش خوب خواهد بود. شاید بتواند در لیگ قهرمانان هم بازی کند. این یک موقعیت برد-برد برای همه است.

مشکیوضعیت سانه؟

موضوع در مورد این است که او چقدر درد را می‌تواند تحمل کند. ما همه چیز را برای بازی او مقابل آرسنال آماده کردیم. او عامل مهمی در آنجا بود و بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. برنامه این است که او یکشنبه یا دوشنبه برگردد.

مشکیچالش محرومیت آلفونسو دیویس در بازی برگشت آرسنال؟

ما چند گزینه داریم. می‌توانیم رافائل گررو را به‌عنوان جانشین انتخاب کنیم اما نصیر مزراوی نیز در این پست برای مراکش بازی کرده است. نمی‌دانم که آیا هر یک از آنها می‌توانند 90 دقیقه مقابل کلن بازی کنند یا خیر، اما ما به هر دوی آن‌ها زمان بازی می‌دهیم تا برای چهارشنبه آماده شوند. شانس زیادی وجود دارد که فردا در ترکیب اصلی باشند چون بازی چهارشنبه را پیش رو داریم.

دیدگاه‌ها