کد خبر : 2013889 | 24 فروردين 1403 ساعت 15:23 | 51.1K بازدید | 89 دیدگاه

دو نفر مشغول او بودند

گواردیولا: به‌خاطر هالند سه گل به رئال زدیم

پپ گواردیولا نقش ارلینگ هالند در سه گل سیتی به رئال مادرید را بسیار مهم عنوان کرد.

گواردیولا: به‌خاطر هالند سه گل به رئال زدیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از تساوی 3-3 در زمین رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فردا به لیگ برتر بر می‌گردد و میزبان لوتون خواهد بود. سیتی قطعا برابر تیم هجدهم جدول شانس اول برد است و برای ماندن در کورس قهرمانی باید سه امتیاز را بگیرد.

2004087

پپ گواردیولا در مورد وضعیت تیمش مقابل لوتون گفت: «امروز بعدازظهر تمرین داریم و سپس بهتر می‌دانیم که مصدومان تیم چه احساسی دارند. ما می‌دانیم که در جدول چه موقعیتی داریم و به هیچ وجه نمی‌توانیم امتیاز از دست بدهیم.»

پپ گواردیولا درباره صحبت‌های رودری درباره نیاز به استراحت گفت: «من با رودری صحبت نکرده‌ام. اگر او نیاز به استراحت داشته باشد، استراحت خواهد کرد و در غیر این صورت خیر. این در مورد همه بازیکنان صادق است. رودری خسته است با این وجود در نیمه دوم بازی مقابل کریستال پالاس و رئال مادرید بهتر از نیمه اول کار کرد. مشکل او نه جسمانی که بیشتر ذهنی است. او برای ما بازیکنی بسیار مهم است. فردا تصمیم می‌گیرم استراحت کند یا خیر.»

پپ گواردیولا تایید کرد که ادرسون فردا بر می‌گردد: «ادرسون مصدوم نیست و فردا می‌تواند به دروازه برگردد.»

پپ گواردیولا در مورد مصدومیت‌های ناشی از تقویم فشرده گفت: «بله، متاسفانه اوضاع بدتر و بدتر و بدتر می‌شود.»

2009154

مربی سیتی در مورد افت هالند گفت: «ارلینگ بازیکنی جوان است و همچنان جا برای پیشرفت دارد. هالند اما بیشتر به فکر تیم است تا شرایط انفرادی خودش. هالند به رئال گل نزد ولی در هر صورت ما سه گل زدیم. او دو مدافع میانی را به خودش مشغول کرده بود. ارلینگ برای رسیدن به توپ طلا باید بیشتر بازی کند. اما هدف او کسب جام‌هاست و این کاری است که او انجام داده و می‌دهد. او همیشه در خدمت تیم است.»

از پپ گواردیولا در مورد آمادگی فیل فودن پرسیده شد: «من هنوز تیم را ندیده‌ام و با پزشکان صحبت نکرده‌ام. امروز بعدازظهر تمرین داریم و جلسه‌ای برگزار می‌کنیم. خواهیم دید که شرایط فودن چطور است. ما همچنین مدافعان مصدومی داریم ولی فرصت برای استراحت نیست. ما از این جهت با چالش بسیار بسیار بزرگی مواجهیم.»

دیدگاه‌ها