کد خبر : 2013893 | 24 فروردين 1403 ساعت 15:51 | 13.9K بازدید | 15 دیدگاه

این را قول می‌دهم

کلوپ: تحمل باخت ندارم، منتظر واکنشی سریع باشید

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با پالاس قول داد لیورپول به شکست عجیب دیشب برابر آتالانتا واکنشی سریع نشان خواهد داد.

کلوپ: تحمل باخت ندارم، منتظر واکنشی سریع باشید

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها دیشب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در آنفیلد با نتیجه 3-0 مقابل آتالانتا شکست خوردند که اولین باخت خانگی آنها برای بیش از یک سال بود.

با این حال، آنها این فرصت را دارند که وقتی از پالاس در مرسی ساید در روز یکشنبه استقبال می‌کنند و در رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ، به سرعت پاسخ دهند.

2009755

در نشست خبری امروز از کلوپ پرسیده شد که چگونه می‌تواند اطمینان حاصل کند که ناامیدی از آن نتیجه به بازی بعدی منتقل نمی‌شود. او به خبرنگاران گفت: «اول و مهم‌تر از همه، من نمی‌توانم از این قضیه اطمینان حاصل کنم. هرگز نمی‌توانم. با این وجود وظیفه ما یکشنبه کسب پیروزی است. فکر نمی‌کنم این یک افت عمومی باشد. البته که ما خیلی بد بودیم چون به راحتی می‌توان بهتر بازی کرد. پس باید از همین بازی شروع کنیم و به آن شکست واکنش نشان دهیم. من به بازیکنان گفتم به خانه بروید و امشب هیچکس نمی‌تواند شب خوب بخوابد ولی فردا همه با هم برمی‌گردیم سر کارمان. بچه‌ها امروز ریکاوری می‌کنند و یک جلسه خوب تمرینی خواهند داشت. ما از این بازی می‌گذریم و از شنبه برای بازی با پالاس آماده می‌شویم.»

کلوپ در مورد واکنش سریع گفت: «من نمی‌توانم باخت را تحمل کنم. هرگز نمی‌توانم. بله، ما باید سریع واکنش نشان دهیم. قطعاً و 100 درصد این واضح است. اما نمی‌توان انتظار داشت 20 دقیقه بعد از شروع بازی واکنش نشان دهیم. من در مورد آن فکر خواهم کرد. متأسفانه این اولین بار در زندگی‌ام نیست که یک بازی فوتبال را باخته‌ام و بله، ما واکنش نشان خواهیم داد، می‌توانم قول بدهم.»

یکی از نکات مثبتی که از بازی روز پنجشنبه به دست آمد، بازگشت دیوگو ژوتا بود که حضورش به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم، اولین حضورش پس از مصدومیت زانو در فوریه بود. ترنت الکساندر-آرنولد نیز بخشی از فهرست قرمزها بود، اما کلوپ می‌گوید که باید مراقب بود چرا که او نیز از فوریه به دلیل مشکل زانو از میادین دور بوده است.

کلوپ گفت: «شانسی برای بازی دادن به ترنت مقابل آتالانتا وجود نداشت. او روی نیمکت بود چون ما اجازه داشتیم 23 بازیکن در اسکواد داشته باشیم. ترنت دو جلسه تمرین کرده و ژوتا نیز همینطور بود ولی تیم پزشکی به ما گفت که او وضعیت بهتری دارد و برای همین به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.»

کلوپ در مورد فشارها روی او بعد از شکست مقابل آتالانتا گفت: «این فشار خاصی نیست و فقط یک موقعیت عادی در شغل ماست. کار من ساده‌ترین شغل دنیا نیست، سخت‌ترین هم نیست، اما باید مطمئن باشید که می‌توانید بازیکنایی که در زمین دارید را خوب جمع و جور کنید و بعد همه چیز درست می‌شود.»

دیدگاه‌ها