کد خبر : 2013897 | 24 فروردين 1403 ساعت 16:20 | 54.9K بازدید | 32 دیدگاه

رونالدو و په په الگو هستند

باید خدا را شکر کرد که رونالدو پرتغالی است

سرجیو کونسیسائو به اخراج رونالدو و په په در بازی‌های اخیرشان اشاره کرد و گفت رسانه‌ها عاشق حواشی هستند در حالی که باید خدا را شکر کنند این دو برای پرتغال بازی می‌کنند.

باید خدا را شکر کرد که رونالدو پرتغالی است

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل په په پس از اینکه برای کمک داور در دیدار مقابل گیمارش درخواست عینک کرد، از فابیو ورسیمو کارت قرمز گرفت. کارت قرمز به این معنی بود که این بازیکن باتجربه 41 ساله با رکورد تعداد قرمزهای مستقیم تاریخ لیگ پرتغال برابری کرده است. 

2000313

سرجیو کونسیسائو نمی‌تواند از کاپیتان تیمش در بازی فردا برابر فالمیسائو استفاده کند. او در مورد حواشی کارت قرمز په په گفت: «په په نمونه کامل یک بازی حرفه‌ای و از اولین کسانی است که در تمرین حاضر می‌شود. بعد از شکست در یک بازی، حال و هوای تیم طبعا خوب نیست و در حال حاضر توجه بیشتر به واکنش‌های په په است بدون اینکه در مورد دلیل رفتار او تحقیق شود. من نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم چون اگر این کار را نکنم با شکایت دیگری روبرو خواهم شد.»

2008672

کونسیسائو در مورد اخراج رونالدو در بازی برابر الهلال نیز حرف زد: «می‌خواهم به په په و کریستیانو رونالدو اشاره کنم که اخیراً اخراج شدند و چیزهایی را خوانده و شنیده‌ام که اصلاً خوشایند نیستند. باید خدا را به‌خاطر داشتن چنین بازیکنانی در فوتبال پرتغال شکر کنیم. من در موقعیت‌های دیگر با اوزه بیو بودم، اما فرصت بازی کنار او را نداشتم. باید 140 سال داشته باشم و بتوانم 140 سال دیگر زندگی کنم تا به چنین آمار و ارقامی برسم که رونالدو و په په دارند. آنها همچنان می‌درخشند و هرگز نمی‌توان درخشش و اهمیتشان را نادیده گرفت.»

دیدگاه‌ها