کد خبر : 2013902 | 24 فروردين 1403 ساعت 16:40 | 12.6K بازدید | 57 دیدگاه

فقط به شکست ویلا فکر می‌کنم

آرتتا: هنوز زود است آرسنال را قهرمان بدانیم

میکل آرتتا گفت هنوز به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کند و تمرکزش فقط روی بازی بعدی است.

آرتتا: هنوز زود است آرسنال را قهرمان بدانیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از تساوی 2-2 برابر بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، خود را مهیای بازی حساس برابر استون ویلا در لیگ برتر می‌کند. توپچی‌ها صدرنشین هستند و یکشنبه در خانه میزبان تیم اونای امری خواهند بود.

2009217

میکل آرتتا در مورد اینکه آیا او باید هاورتز را برای بازی در نوک حمله متقاعد کند، گفت: «نه. اولین جلسه‌ای که با او داشتم به او گفتم ایده من چیست و چگونه می‌تواند روی تیم تأثیر بهتری بگذارد. او ظرفیت سازگاری با هر پستی را دارد. کای حس خوبی دارد و بیشتر مواقع مهم این است که کنار او چه بازیکنانی به میدان می‌روند.»

آرتتا در مورد اینکه آیا هاورتز به عنوان شماره 9 نفر راحت‌تر است، گفت: «نمی‌توانم بگویم که او به عنوان یک مهاجم پست 9 راحت‌تر است. هاورتز به عنوان یک بازیکن پست هشت نیز عملکردی بسیار مشابه دارد.»

آرتتا در مورد محرومیتش در بازی قبلی برابر ویلا گفت: «آن هم یک تجربه بود و لیاقتش را داشتم. من آن اتفاق را تجربه کردم و دوستش نداشتم. امیدوارم دوباره تکرار نشود.»

آرتتا در مورد وضعیت ژسوس که گفته بود همیشه با درد بازی می‌کند، گفت: «در ورزش حرفه‌ای، بازی بدون درد نداریم و این بسیار دشوار است. وقتی هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنید، طبیعی است درد داشته باشید.»

آرتتا در مورد اینکه آیا از حالا به قهرمانی در لیگ فکر می‌کند یا خیر، گفت: «صادقانه بگویم که هنوز به قهرمانی فکر نمی‌کنم. الان فقط به این فکر می‌کنم که برای شکست دادن استون ویلا باید چه کار کنیم. این شغلی است که ما با آن زندگی می‌کنیم. 15 دقیقه بعد از لوتون داشتم برایتون را تماشا می‌کردم.»

آرتتا در مورد بازی لیگ قهرمانان برابر بایرن: «به چیزهای زیادی، به‌خصوص اینکه چگونه بازی را از نظر احساسی مدیریت کردیم، فکر کردم. معتقدم تیم در مدیریت این شرایط عالی عمل کرد. حالا یک 90 دقیقه حیاتی در مونیخ داریم.»

دیدگاه‌ها