کد خبر : 2013921 | 25 فروردين 1403 ساعت 03:01 | 45.8K بازدید | 25 دیدگاه

حق دارد دلخور باشد

ژاوی چهار بازیکن می‌خواست، هیچکدام نیامدند!

اسپورت ادعا کرده که ژاوی هنوز از مدیریت بارسا به خاطر ناکامی در خرید 4 بازیکن مدنظرش در تابستان دلخور است.

ژاوی چهار بازیکن می‌خواست، هیچکدام نیامدند!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل و پس از این که بارسلونا در چند بازی نتایج ضعیفی کسب کرد تصمیم گرفت اعلام کتد که در پایان فصل از هدایت این تیم کنار خواهد رفت و مدیران این باشگاه باید به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشند. 

2002451

در ابتدا گفته شده بود که این مربی با هر نتیجه و حتی هر جامی که به دست آورد در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد و گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بارسا هم شروع شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده و احتمال ادامه حضور او در بارسا بیشتر و بیشتر شده است. ژاوی ولی برای ماندن انتظار دارد تیمش خوب تقویت شود. درست بر خلاف فصل قبل که انتظاراتش بر آورده نشد.

اسپورت در این رابطه نوشت: «شرطی بیش از هر شرط دیگری برای ژاوی وجود دارد تا فصل بعد نیز ادامه دهد. تابستان گذشته او پنج یا شش بار با چهار فوتبالیست صحبت کرد، خوان فویت، زوبیمندی، برناردو سیلوا و لئو مسی. او پنج کنفرانس ویدئویی با زوبیمندی داشت. او پنج یا شش بار با برناردو سیلوا صحبت کرد، حتی با رئیس برای برناردو حرف زد ولی هیچکدام به بارسا ملحق نشدند. ژاوی به همین دلیل به شدت دلخور بود. او اگر قرار باشد بماند، باید همه خواسته‌هایش برآورده شود.»

دیدگاه‌ها