کد خبر : 2013945 | 24 فروردين 1403 ساعت 19:30 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

سه امتیازی که بین خوزستانی‌ها اختلاف انداخت

استقلال خوزستان ۲-۱ صنعت نفت، گل رستم علیه یک امتیاز فراز

استقلال خوزستان با نتیجه ۲ بر یک موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

استقلال خوزستان ۲-۱ صنعت نفت، گل رستم علیه یک امتیاز فراز

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان و صنعت نفت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید.

ویدئو: 329742

در نیمه اول استقلال خوزستان بازی را تهاجمی شروع کرد و مزد تلاش‌های خود را در شروع بازی گرفت؛ اشتباه مدافعان صنعت نفت باعث شد عثمان اندونگ گل اول بازی را به ثمر برساند ولی در ادامه این صنعت نفتی‌ها بودند که حملاتشان را آغاز کردند و این موضوع باعث شد در پایان نیمه نخست، گل تساوی آبادانی‌ها توسط ریکانی ثبت شد.
در نیمه دوم هم شاگردان کمالوند به روند تهاجمی تیمشان ادامه دادند اما تلاش آنها بی فایده بود و پیش از پایان بازی، گل برتری آنها از سمت آسو رستم از راه رسید.
با این پیروزی شمار امتیازات استقلال خوزستان به عدد ۱۹ رسید و صنعت نفت هم در شرایط کنونی، کماکان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند تا خطر سقوط را احساس کنند.
تقویمهفته بیست و سوم لیگ برتر  - جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۱۸؛ ورزشگاه غدیر اهواز 
سوتتیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا محمدی، قهرمان نجفی و عباس راکی


نفت آبادانترکیب صنعت نفت: 
پیام پارسا، عرفان قهرمانی، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، میثم تهی دست، رضا امانی‌ نژاد (۵۸-مصطفی احمدی)، یوسف کی شمس، علی یوسف (80-شنانی)، طالب ریکانی و فیاض میردورقی
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال خوزستانترکیب استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، علی هلیچی (۴۶-سعید ایران خواه)(85-جلالی وند)، عثمان اندونگ، دوستونبک تورسانو، اسو رستم، ساویو روبرتو (۷۳-علیرضا خوش کفا)، پیمان رنجبری (۶۳-علیرضا کاظمی)، حسن شوشتری، محمد آبشک، بهروز بارانی (۷۳-ابوالفضل کوهی) و جواد آقایی پور
سرمربی: سیروس پورموسوی


کارت زرد اخطار:

استقلال خوزستان: آسو رستم (90+2)


توپ گل شرح گل:

استقلال خوزستان 1 - صنعت نفت 0 (عثمان اندونگ دقیقه ۱۸): در میان تعلل مدافعان صنعت نفت، پرواز عثمان اندونگ در محوطه جریمه با ضربه سر این بازیکن همراه شد تا ارسال زیبای روبرتو را با این گل قدردانی کند.

ویدئو: 329718

استقلال خوزستان ۱-۱ صنعت نفت (طالب ریکانی دقیقه ۴۲): پس از خطایی که روبرتو بر روی مدافع پیش‌تاخته صنعت نفت اعلام شد، ریکانی پشت توپ ایستاد و توانست به سادگی دروازه این تیم را باز کند.

ویدئو: 329732

استقلال خوزستان ۲-۱ صنعت نفت (آسو رستم دقیقه ۹۰+1): پس از اینکه کوهی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با سانتری بلند به دنبال خلق موقعیت بود و در این مسیر آقایی‌پور با ضربه سر خود توپ را بلند کرد تا در نقطه کور مدافعان صنعت نفت، رستم از راه برسد و گل دوم را به ثمر برساند.

ویدئو: 329743

کرنومتر دقایق حساس:

دقیقه ۳: خیلی زود بازیکنان صنعت نفت بر مدافعان استقلال در موقعیت سازی چیره شدند ولی تراوالی نتوانست در این موقعیت خطرساز شود.

دقیقه ۲۹: موقعیت خوبی که روبرتو برای آقایی‌پور فراهم کرد با دخالت مدافع صنعت نفت از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

دقیقه ۵۴: ضربه سر علی یوسف با مهار زیبای گروسیان همراه شد تا همچنان نتیجه ۱-۱ بماند.

دقیقه ۶۲: ارسال بلند ریکانی در محوطه جریمه  استقلال خوزستان با ضربه سر یوسف همراه شد و توپ باز هم به تیرک برخورد کرد.

دقیقه ۸۵: ضربه خطرناک رستم به تیرک دروازه برخورد کرد ولی باز هم توپی از خط سفید رنگ دروازه گذر نکرد.


🔴 حواشی:

بولت استقلال سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان، پیش از شروع مسابقه با تشویق شدید هواداران صنعت نفت مواجه شد و شدت تشویق‌های سرمربی استقلال خوزستان به حدی زیاد بود که پورموسوی به سمت جایگاه هواداران میهمان رفت و برای لحظاتی نیز با آنها صحبت پرداخت.

بولت استقلالبه دلیل پاره بودن تور دروازه استقلال خوزستان این بازی با ۴ دقیقه تاخیر آغاز شد.

بولت استقلالگلزن عراقی استقلال خوزستان به دلیل خوشحالی گل مقابل هواداران صنعت نفت، کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها