کد خبر : 2013962 | 24 فروردين 1403 ساعت 19:21 | 6.4K بازدید | 16 دیدگاه

اولین دبل لیگ برتری شمس آذر، در کمال شایستگی!

شمس آذر در بازی خانگی خود مقابل فولاد یک نمایش بی نقص ارائه داد و با شایستگی کامل به سه امتیاز دست یافت.

اولین دبل لیگ برتری شمس آذر، در کمال شایستگی!

به گزارش ورزش سه، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد شمس آذر و سعید دقیقی بعد از جدایی سه چهار بازیکن تاثیرگذار خود و البته رفت و برگشت خود دقیقی دوباره روند مثبت خود در نیم فصل اول برگردد اما بعد از برد خارج از خانه مقابل ذوب آهن  این تیم تبدیل به همان مجموعه دوست داشتنی و قابل تمجید نیمه نخست لیگ برتر شد.

نمایش مقتدرانه و همه چیز تمام شمس آذر مقابل فولاد باعث شد تیم عبدالله ویسی در جریان مسابقه هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد و یک بازی بدون موقعیت گل را پشت سر بگذارد.

فولاد انگار باید قربانی شمس آذر می‌شد تا این تیم به اولین دبل تارخ لیگ برتر خود دست یابد اما نکته قابل توجه آنجا بود که این اتفاق در کمال شایستگی و با استحقاق کامل برای تیم دقیقی به دست آمد.

تیم هجومی و جذاب شهر قزوین با جوان‌هایش در مصاف با فولاد یک نمایش جانانه و تهاجمی ارائه دادند و انواع و اقسام مدل‌های خلق موقعیت را تجربه کردند و با اینکه تنها با یک گل از روی نقطه پنالتی پیروز شدند اما چنانچه مهاجم یا مهاجمان باتجربه و دقیق‌تری در اختیار داشتند شاید با گل‌های بیشتری هم می‌توانستند این دبل تاریخی خود را به ثبت برسانند.

نکته مهم و قابل تمجید در مورد تیم دقیقی آنجا بود که این تیم حتی بعد از رسیدن به گل برتری نیز از حمله و تکاپو باز نایستاد و باز هم حمله کرد و موقعیت ساخت تا فولاد جسارت پیش آمدن برای خلق موقعیت را نداشته باشد.

دقیقی و تیمش حالا 31 امتیازی شده و در میانه جدول جای دارند اما شاید اگر آن سه امتیاز کسر شده برگردانده می‌شد این تیم موقعیت بهتری هم در جدول پیدا می‌کرد. موقعیتی متناسب با فوتبالی که تیم دقیقی در زمین چمن ارائه می‌دهد.

دیدگاه‌ها