کد خبر : 2013986 | 24 فروردين 1403 ساعت 21:03 | 7.7K بازدید | 9 دیدگاه

آل نعمه: پنالتی اشتباه بود، گل‌مان سالم!

مربی فولاد گفت پنالتی شمس آذر اشتباه بوده است.

آل نعمه: پنالتی اشتباه بود، گل‌مان سالم!

به گزارش ورزش سه، احمد آل نعمه که در غیاب ویسی محروم به نشست خبری فولاد آمده بود وزش باد را عامل ایجاد مشکل در این بازی برای دو تیم خواند.
احمد آل نعمه در نشست خبری گفت: امروز شدت وزش باد اجازه نداد بازی به کیفیت بهتری برای هر دو تیم برسد.

وی افزود: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. ما در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و حتی چند مورد آفسایدی که گرفته شد به نظر می‌رسید آفساید نبود. یک موردش حداقل آفساید نبود.حتی گل هم مشکوک بود چون خودم در خط آفساید با داور بودم.

مربی تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: در نیمه دوم شمس آذر خیلی بهتر از ما بود اما در صحنه‌ای که پنالتی اعلام شد فاصله زننده ضربه با ساسان انصاری خیلی کم بود و بر این اساس معتقدم می‌توانست پنالتی نباشد اما به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های باقیمانده بهتر نتیجه بگیریم.

آل نعمه درباره اینکه فولاد در ادامه کار سختی مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم دارد و عملمکرد ویسی گفت: قطعا ما روند خوبی داریم. تیم‌مان امیدوار کننده کار می‌کند. قبل از بازی هم گفتم تیم شرایطی پیدا می‌کند که هم به دنبال ارائه فوتبال زیبا و کسب جایگاه بهتر در جدول هستیم.

او همچنین گفت: بابت نتیجه امروز از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنیم که امسال سال سختی بود برایشان و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

او درباره اعتراض هواداران فولاد به داوری و اینکه داور سر تیم‌شان را برید، گفت: گفتم که در صحنه گل علی شجاعی فکر نمی‌کنم آفساید باشد. هنوز صحنه را ندیدیم اما من در خط  آفسایدش بودم  و احساس می‌کنم گلمان گل سالمی بود. امیدوارم اشتباه کرده باشم.

آل نعمه درباره اینکه چرا لوسیانو از ابتدا بازی کرد و چرا وقتی به زمین رفت در نقش وینگر راست بازی کرد، گفت: تشخیص سرمربی بود نه شما!

دیدگاه‌ها