کد خبر : 2013989 | 24 فروردين 1403 ساعت 21:10 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

باد شدید روی فلسفه فوتبال ما تاثیر گذاشت؛

مسعود شجاعی: بردیم اما بازی باب میل من نبود

مسعود شجاعی علی‌رغم برتری تیمش می‌گوید بازی باب میلش نبوده است.

مسعود شجاعی: بردیم اما بازی باب میل من نبود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، سرمربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با گل گهر درباره بازی امروز تیمش گفت: پیشبینی می‌کردم که بازی خیلی قشنگ‌تر باشد. نیمه اول داشت خوب پیش می‌رفت و نیمه دوم چیزی نبود که باب میل من باشد.

او در مورد سبک بازی‌شان گفت: در تمرینات هیچ وقت از توپ‌های مستقیم و بلند استفاده نمی‌کردیم. فکر می‌کنم باد یک مقدار بازی را خراب کرد چون بیش از حد شده بود. ما فکر می‌کردیم نیمه دوم باد کمتر شود تا کیفیت بازی بالاتر برود ولی باز نیمه اول بهتر بود. نیمه دوم شرایط جوری شده بود که دروازه‌بان کاشته می‌زد توپ برمی‌گشت و از وسط زمین به اوت می‌رفت. فکر می‌کنم این دلیل قوی‌ای بود که بازی کیفیت لازم را نداشته باشد چون هم گل گهر تیم خیلی خوبی است و هم تیم ما تیمی است که تا دقیقه آخر بازی فوتبال بازی می‌کند.

2010016

شجاعی اضافه کرد: من از روز اول این را می‌خواستم و فلسفه من و همکارانم است و بچه‌ها هم این را کاملا می‌دانند ولی شرایط بازی این اجازه را نمی‌داد.

شجاعی در واکنش به اینکه تیم مقابل اعتقاد داشت تعویض‌هایش برای وقت‌کشی بود، گفت: تا روزی که در فوتبال هستم امکان ندارد چنین چیزی از من بشنوید یا از تیم من ببینید، باور کنید یونس شاکری مصدوم شد. نمی‌توانید صحنه قبلش را نگاه کنید یونس در خط دفاع گفت نمی‌توانم. داریوش شجاعیان مصدوم شده بود و خودش گفت نمی‌توانم تعویضم کنید. محسن سفیدچقایی هم همینطور. محسن را صدا کردم گفتم اگر می‌توانی خودت پاشو.

او ادامه داد: تیم گل گهر زمان لازم داشت و یک ثانیه هم برایش یک ثانیه بود، شاید اگر ما هم بودیم ناراحت می‌شدیم و اعتراض می‌کردیم  اما باور کنید هیچکدام عمدی نبود.

ویدئو: 329805

شجاعی با بیان اینکه "روی فلسفه و عقیده‌ام هستم و عوضش نمی‌کنم و تا اخراجم هم روی عقیده‌ام باقی می‌مانم" تاکید کرد: به نظرم اگر اشتباه هم کنم بهتر است آدم روی عقیده‌ای که دارد بماند. می‌دانم که شرایط فوتبال ایران به گونه‌ای است که همه می‌خواهند امتیاز بگیرند. تیم ما هم مستثنی نیست  اما من دنبال این هستم که خوب امتیاز بگیریم. ما همین الان هم این بی‌رحمی را دیده‌ایم. خیلی از بازی‌ها را از دست داده‌ایم اما خوشحالم که این فلسفه در این مدت کوتاه پیاده شده است و بازیکنان آنقدر هوش تاکتیکی دارند و از نظر شخصیتی بزرگ هستند که این را بگیرند. از آنها تشکر می‌کنند واقعا انسان‌های درست و حسابی هستند.

او ادامه داد: امروز برای اولین بار مالک باشگاه در بازی بود هر چند از بازی راضی نبودم اما خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم لذت برده باشند.

شجاعی در مورد اینکه تیمش جایگاه خوبی در جدول به دست آورده گفت: از روزی که آمده‌ام گفتم این تیم را به راحتی بالای دهم می‌کنم. ادعایی ندارم اما با توجه به پتانسیل و شناختی که از بازیکنان تیم و توانایی که دارم مطمئن بودم این اتفاق می‌افتد. از روز اول نگاهمان بود و از سبک فوتبالمان مشخص بود. اگر فقط دنبال امتیاز گرفتن و ماندن در لیگ بودیم همینجوری بازی می‌کردیم اما از روزی که آمدیم فلسه‌مان فوتبال زیبا بازی کردن و امتیاز گرفتن بود. الان هم می‌بینید که بچه‌های ما از جان مایه می‌گذارند و زحمت می‌کشند. امروز دیدم بچه‌هایی که سن‌های بیشتری دارند از جان و دل مایه گذاشتند و کیف می‌کردم.  

او در واکنش به اینکه مربی گل‌گهر گفته داوری به نفع هوادار بوده است، گفت: آقای اوزونیدیس مربی من بوده و آنقدر دوستش دارم که اگر توی روی من می‌گفت هم ناراحت نمی‌شدم. برایش احترام قائلم. او باعث شد به یونان بروم. داوری نکته تاثیرگذاری نداشت. شاید او از نتیجه ناراحت بوده است. به او حق می‌دهم اما قبول نمی‌کنم که  داوری بد بوده است.

دیدگاه‌ها