کد خبر : 2014005 | 24 فروردين 1403 ساعت 21:47 | 5.4K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاقات پایان بازی را به حساب باشگاه مس نمی‌گذارم؛

عنایتی: تاسف‌آور است که هنوز VAR نداریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان از مسئولان خواست که برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند.

عنایتی: تاسف‌آور است که هنوز VAR نداریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، رضا عنایتی پس از تساوی ۲_۲ دیدار مس رفسنجان و پیکان در نشست خبری حاضر شد و اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از باشگاه خوب مس و مردم رفسنجان کنم. آدم از این محبت لذت می‌برد. مس رفسنجان یک باشگاه کاملا حرفه‌ای است و وقتی به این شهر می‌آییم از همه شرایط لذت می‌بریم.

وی افزود: باید در دو جهبه می‌جنگیدیم. من در کرمان بازی کرده‌ام و می‌دانم در 30،40 دقیقه ابتدای بازی شرایط جوی به حدی سنگین است که خیلی اذیت می‌شویم. جبهه دوم هم تیم بسیار خوب مس بود که بازیکنانی کاملا حرفه‌ای و یک مربی کاملا کاربلد دارد. به همین دلیل کارمان خیلی سخت شد اما خدا را شکر می‌کنم تلاش بچه‌های ما به یک امتیاز انجامید و دست خالی از کرمان نرفتیم. هر دو تیم فرصت‌هایی برای برنده شدن داشتند اما مالکیت توپ بیشتر دست حریف بود.

سرمربی پیکان ادامه داد: در کل برای ما بازی خوب و فشرده‌ای بود. با بررسی شرایط برای ادامه لیگ آماده می‌شویم. هر ۷ بازی آینده برای ما یک فینال است‌ و تمام توان خود را برای داشتن یک شرایط خوب در جدول به کار می‌گیریم.

عنایتی درمورد حواشی بازی، توضیح داد: در پایان بازی همه همدیگر را بغل کردند و درمورد مسائل دیگر هم صحبت نکنیم بهتر است زیرا اصلا این موضوع را به پای باشگاه حرفه‌ای مس رفسنجان نمی‌گذارم. برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که طبیعی است اما صحبت کردن بازیکن با یک نیمکت خیلی حرفه‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز اتفاق خیلی جذابی برای ما افتاد. ۲ بازیکن جوانان را به زمین فرستادیم که به آنها افتخار کردم. آرش هاشمی و ابوالفضل زمانی از تیم ملی نوجوانان به جمع ما آمدند که به عملکرد عجیب و غریب‌شان خیلی امیدوار شدم. فلسفه باشگاه پیکان این است که بازیکن جوان داشته باشیم و امیدوارم با ادامه این روند، از بازیکنان بااستعداد و باکیفیت خود در دیدارهای بعدی نیز استفاده کنیم.

سرمربی پیکان درمورد اعتراض خود به داور در اواخر بازی، عنوان کرد: باید فیلم را ببینیم. در جریان بازی احساس کردیم روی حامد پاکدل در نیمه اول و در دقیقه ۹۶ نیز اتفاقی برای علی قربانی بود. اگر VAR باشد، دیگر نه ما حرفی می‌زنیم و نه به داور فشار می‌آید. خواهش می‌کنم به این مسائل برسیم. خیلی تاسف‌آور است کشورهای به مراتب پایین‌تر از ما به این سیستم تجهیز شده‌اند اما در ایران هنوز اتفاقی نیفتاده است. اگر VAR بیاید هم نیمکت‌ها خیلی آرام می‌شود و هم داوران با اعتماد به نفس خوبی سوت می‌زنند. با نگاه کردن به مانیتور اگر اتفاق عجیبی رخ داده باشد، دو تیم کارشان را ادامه می‌دهند و دیگر این جار و جنجال‌ها پیش نمی‌آید. در هفته‌های پایانی لیگ هستیم و نباید بگوییم فلان بازی حساس است و باید VAR بگذاریم. همه بازی‌ها حساس است. در پایین جدول ۶_۵ تیم درگیر هستند و در بالای جدول نیز ۸_۷ تیم. همت خوبی می‌خواهد تا با ورود این سیستم همه با آرامش خاطر به کار فنی خود بپردازند.

وی درمورد عملکرد علی اصغر صادقی، توضیح داد: وقتی در تیم ملی امید سرمربی بودم از این بازیکن فوق‌العاده باکیفیت استفاده می‌کردم. به او اعتماد کاملی دارم. بازیکنان جوان و سرشار از استعدادی مثل صادقی باید وارد چرخه لیگ شوند. با نظر خودم به پیکان آمد و شک نکنید ۱۵_۱۴ بازیکن مثل او داریم که در هر دیدار ۵_۴ نفر از آنها بازی می‌کنند. دوست داریم با دیدن موفقیت این جوانان لذت ببریم.

دیدگاه‌ها