کد خبر : 2014008 | 24 فروردين 1403 ساعت 21:51 | 9.4K بازدید | 17 دیدگاه

خوشحالم که بچه‌ها بعد از استعفای من تلا‌ش‌شان را کردند؛

ربیعی: مقابل تراکتور رشادت کردیم

محمد ربیعی می‌گوید با استعفای خود پس از بازی برابر شمس آذر دست باشگاه ذوب‌آهن را برای تغییر شرایط این تیم باز گذاشت.

ربیعی: مقابل تراکتور رشادت کردیم

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی پس از پیروزی ۴-۱ ذوب‌آهن برابر تراکتور در تبریز در میکسدزون در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: واقعا جو ورزشگاه عالی بود‌. به هواداران تراکتور، کادرفنی محترم‌شان و تیم مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. واقعا جو بسیار خوبی بود.

وی افزود: امروز هم تیم ما بازی خوبی کرد. در بازی قبلی هم کیفیت خوبی داشتیم؛ آن بازی ننشست و این بازی نشست. به بچه‌ها تبریک و به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم. به بچه‌های خودمان بابت رشادتی که داشتد و اجرای صحیح تاکتیک‌ها خسته نباشید می‌گویم. خیلی دوست داشتند ببرند و این بار را بردارند. من از آنها ممنونم.

ربیعی در واکنش به اینکه یک سرمربی همیشه برنده برابر تراکتور و خمس است، گفت: ایشان مربی بسیار خوبی هستند، اما این اتفاق برای خود من هم افتاده است. در بعضی بازی‌ها روند مسابقه به نفع شما نمی‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه آیا از استعفایش صرف نظر کرده است، عنوان کرد: من در آن مقطع دست باشگاه را باز گذاشتم تا اگر فکر می‌کنند کسی می‌تواند بهتر عمل کند، تفکر جدیدی بیاید. وقتی باشگاه با استعفای من مخالفت کرد، طبق قانون ایستادم و کارم را انجام دادم. خوشحالم که بچه‌ها بعد از استعفای من تلا‌ش‌شان را کردند.

دیدگاه‌ها