کد خبر : 2014015 | 24 فروردين 1403 ساعت 22:03 | 25K بازدید | 30 دیدگاه

حمایت که هیچ، کم‌کاری هم می‌شود؛

مهرداد محمدی: مشکلی ندارم روی نیمکت باشم

مهاجم تیم فوتبال استقلال از تصمیم جواد نکونام در نیمکت نشین کردن خودش حمایت کرد.

مهرداد محمدی: مشکلی ندارم روی نیمکت باشم

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهرداد محمدی مهاجم تیم فوتبال استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه امام خمینی اراک درباره پیروزی یک بر صفر برابر آلومینیوم گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. به ویژه نیمه اول. کنترل بازی دست ما بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره مشکلات استقلال هم صحبت کرد و افزود: یک سری مشکلات را در باشگاه می‌بینیم که واقعا روی تیم تاثیر می‌گذارد. نه تنها از ما حمایت می‌شود که کم کاری هم میشود. واقعا مشکلاتی را اینجا می‌بینم که مغز آدم سوت می‌کشد. ما در کورس قهرمانی هستیم ولی کسی از باشگاه به ما سر نمی‌زند. نمی‌دانم چه باشگاهی است استقلال! 

ویدئو: 329800

محمدی ادامه داد: من دلم برای هوادار می‌سوزد. من خودم قراردادم را کم کردم که مشکل تیم حل شود ولی نه تنها مشکل تیم حل نشد که بدتر هم شد. من واقعا نمی‌فهمم. 

او درباره نیکمت نشینی خودش هم حرف زد و اینطور صحبت کرد: اینکه تصمیم سرمربی است و به آن احترام می‌گذارم. من را بیرون گذاشته و تیم نتیجه گرفته. من مشکلی نمی‌بینم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و احترام می‌گذارم.

محمدی دوباره به مشکلات باشگاه برگشت و اضافه کرد: من اصلا اهل مصاحبه نیستم. واقعا یک سری از مشکلات را می‌بینیم که اعصاب آدم خرد می‌شود. 

او درباره اینکه چند درصد گرفته، عنوان کرد: من خودم 39 درصد. من خودم مهم نیستم. بچه‌ها از پارسال پول نگرفته‌‍اند. با این حال ما تلاش خودمان را می‌کنیم. انتظار خودمان بیشتر از این‌هاست.

محمدی درباره اینکه چه صحبتی با خطیر مدیرعامل تیم دارد، بیان کرد: دوست دارم از تیم حمایت بشود. ما از اول فصل به خاطر هواداران زحمت کشیدیم و دوست داریم خوب تمام شود. با این روند ما به مشکل می‌خوریم

دیدگاه‌ها