کد خبر : 2014016 | 24 فروردين 1403 ساعت 22:09 | 5.4K بازدید | 12 دیدگاه

زبیر: امیدوارم که مشکلات، روی نتایجمان اثر نگذارد

هافبک استقلال از مدیریت باشگاه درخواست می‌کند تا توجه بیشتری به این تیم داشته باشد.

زبیر: امیدوارم که مشکلات، روی نتایجمان اثر نگذارد

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم بازی را پیروز شویم.

ویدئو: 329808

وی در خصوص حواشی کنار زمین گفت: چند مورد آن به خصوص در ابتدای نیمه دوم را من متوجه نشدم که علت آن حواشی چه بود ولی داوری می‌توانست کمی بهتر باشد.

او در خصوص عملکرد آلومینیوم نیز گفت: تیم خوبی بود همیشه تیم‌های آقای حسینی جوان و خوب هستند و خدا را شکر توانستیم بازی سختی را پیروز شویم.

هافبک استقلال درباره حمایت هواداران در اراک نیز توضیح داد: خدا را شکر که از ما حمایت کردند و شرمنده آنها نشدیم و توانستیم بازی را پیروز شویم.

زبیر در خصوص اینکه در این بازی جانشین مهدی پور شده است، پاسخ داد: اول اینکه برای مهدی‌پور آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم خیلی زود برگردد. همه بچه‌ها برای مهدی و مصدومیتی که گریبانش را گرفت، ناراحت شدیم. کادر فنی صلاح دانست که در این دیدار من بازی کنم. تلاش می‌کنم که جواب اعتماد آنها را بدهم، هر جایی که بگویند بازی می‌کنم.

او درباره شرایط تیم نیز توضیح داد: این تیم از اول فصل در صدر جدول است، شرایط خوب نیست. به نظر من این تیم لایق احترام و حمایت بیشتری است. امیدوارم که باشگاه بیشتر هوای ما را داشته باشد. ما روزهای سختی را می‌گذرانیم، هم به خاطر مشکلات مالی و هم مسائل دیگر است. من فکر می‌کنم لایق احترام و حمایت بیشتری هستیم. از فصل گذشته طلب داریم و از لحاظ دریافتی، امسال نیز عقب هستیم. امیدوارم شرایط جوری باشد که آرامش داشته باشیم تا درون زمین با خیال راحت برای هواداران بجنگیم.

نیک نفس در پایان و در مورد اینکه این مسائل روی قهرمان شدن آنها اثر می‌گذارد یا نه، گفت: شما به یاد دارید آن فصل که ما قهرمان شدیم، چه تفاهم و رابطه خوبی بین مدیریت و کادر فنی وجود داشت. متاسفانه امسال اینگونه نیست. امیدوارم هرچه زودتر این شرایط مهیا شود تا روی نتایج ما تاثیر نگذارد. این هوادار که حتی در اراک نیز ما را تنها نمی‌گذارند، لایق این هستند که تیمشان را همیشه سرحال ببینند. ما هم برای اینکه بتوانیم در درون زمین ۱۰۰ تمرکزمان را بگذاریم، به حمایت بیشتری نیاز داریم.

دیدگاه‌ها