کد خبر : 2014018 | 24 فروردين 1403 ساعت 22:17 | 15.4K بازدید | 59 دیدگاه

باید زمین را قبل بازی آب می‌دادند

غلامپور: حق سیدحسین شماره یک تیم ملی است

بهزاد غلامپور می‌گوید هیچکس دلش نمی‌خواهد استقلال به مقام قهرمانی برسد.

غلامپور: حق سیدحسین شماره یک تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور، مربی استقلال پس از بازی تیم‌شان برابر آلومینیوم گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها امروز خیلی زحمت کشیدند حق‌شان ۳ امتیاز بود که به این مهم دست پیدا کردیم.

او درباره کلین شیت سیدحسین حسینی گفت: سید همیشه برای باشگاه، خودش و تیم سنگ تمام می‌گذارد. تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهد و به نظرم حقش است که تیم ملی شماره یک باشد.

غلامپور درباره خالدآبادی گفت: خالدآبادی از جوان‌های آینده‌دار استقلال است و اگر ما روی او حساب نمی‌کردیم به استقلال نمی‌آمد ولی ما روی خالدآبادی حساب کردیم و نظر داریم.

ویدئو: 329798

او درباره بازی گفت: امروز تیم اراک زمین را آب ندادند، در حالی که قرار بود بدهند. به نظر من یک کار غیرحرفه‌ای بود. کسی نمی‌خواهد باشگاه استقلال قهرمان بشود. داوری خیلی مشکل داشت و همه را به اراک داد و ۵۰-۵۰ نبود. باید یک فکری یه حال استقلال کرد. مسئولین باشگاه به فکر استقلال نیستند و هیچ کدام نمی‌آیند. باشگاه همراه تیم نیست وقتی باشگاه همراه نباشد همه سرد می‌شوند. ما، بازیکنان، کادر و تدارکات همه هستیم ولی ۵۰ نفریم و هیچکس با ما و هواداران ما نیست.

مربی استقلال صحبت‌هایش درباره قهرمانی استقلال را اینطور ادامه داد: نمی‌گذارند ما قهرمان شویم‌. کسی نمی‌گذارد استقلال قهرمان شود. داوری امروز را هم دیدید. خدا به ما کمک کرد ۳ امتیاز را گرفتیم وگرنه آن ۳ امتیاز را هم نمی‌گرفتیم.

دیدگاه‌ها