کد خبر : 2014027 | 24 فروردين 1403 ساعت 22:47 | 12.4K بازدید | 18 دیدگاه

یحیی به باشگاه فرصت داد؛

درویش: پنج بانک برای خرید سهام پرسپولیس داوطلبند

مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات جواد نکونام علیه این باشگاه واکنش نشان داد.

درویش: پنج بانک برای خرید سهام پرسپولیس داوطلبند

به گزارش ورزش سه، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در پایان بازی با ملوان اظهار داشت: خدا کمک کرد و زحمات بچه‌ها به بار نشست و این بازی را هم بردیم. تیم ملوان نشان داد که بیخود نیست که در این رده جدول قرار دارد. بسیار پرتلاش هستند و به همه مردم انزلی و هم به همه مربیان و بازیکنان تیم خوب ملوان تبریک می‌گویم. قبلا گفتم و با بچه‌ها که صحبت می‌کردم به آنها گفتم ما ۸ فینال داریم و فرقی نمی‌کند تیم مقابل‌مان چه تیمی باشد. اگر بناست قهرمان شویم، وظیمه‌مان است که همه بازی‌ها را ببریم. امروز یکی را گذراندیم و امیدواریم مابقی هم همین نتیجه را به دست بیاوریم.

درویش در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به اظهارات سرمربی استقلال در خصوص این تیم وا‌کنشی نشان نخواهد داد، گفت: اینها بچه‌ بازی است. این حواشی برای فوتبال ما مشکل ایجاد کرده است. برویم سوال بعدی.

او در واکنش به اینکه استقلالی‌ها معتقدند نمی‌گذارند آنها قهرمان شوند، گفت: باید از آنها بپرسید.

درویش درباره آخرین شرایط واگذاری پرسپولیس توضیح داد: طبق آخرین صحبتی که من با خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد داشتم، این بود که پنج بانک اعلام آمادگی کردند و روز یکشنبه اعلام می‌شود تا ثبت نام کنند. فکر می‌کنم ۳ اردیبهشت کار واگذاری و اسناد تمام می‌شود تا بتوانیم بارگذاری کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس مشکل بدهی ندارد، گفت: مشکل بدهی که نداریم. اگر مشکلی بود یقینا یقینا از طرف AFC، فیفا یا کمیته مجوز حرفه‌ای اعلام می‌شد‌. همه بدهی‌ها را قبل از یازدهم پرداخت کردیم.

درویش درباره بدهی یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: یکی از اقساط‌شان را بدهکاریم که من با ایشان صحبت کردم و با توجه به اینکه باشگاه از نظر مالی در مضیقه است و باید مجوز حرفه‌ای می‌گرفت، محبت کردند قبول کردند چند روز به تعویق بیفتد تا مشکلات دیگر را مرتفع کنیم.

دیدگاه‌ها