کد خبر : 2014029 | 24 فروردين 1403 ساعت 22:48 | 58.2K بازدید | 130 دیدگاه

یک بار هم داوران به نفع ما بگیرند

نوازی: پرسپولیس گل آفساید زد و پنالتی داد!

مربی استقلال می‌گوید در بازی پرسپولیس داوری به نفع این تیم بوده است.

نوازی: پرسپولیس گل آفساید زد و پنالتی داد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی، مربی استقلال، پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: توانستیم با همت و تلاش بچه‌ها بازی خوبی انجام بدهیم و ۳ امتیاز را بگیریم. فکر می‌کنم حساسیت روی تیم ما زیاد شده است و مشکلاتی از سمت باشگاه و داوری وجود دارد. مشکل باشگاه این است که از پارسال مطالبات بچه‌ها را نداده و همه بچه‌ها شاکی هستند.

او در مورد داوری گفت: من فکر می‌کنم یک مقدار باید در داوری‌ها بیشتر دقت کنند. تا کی می‌خواهند بدون VAR مسابقات را ادامه بدهیم. بازی پرسپولیس را نگاه کنید ببینید یک پنالتی نگرفت و گل آفساید زدند. یک بار هم اشتباه کنند و به نفع تیم ما بگیرند همیشه ما باید ضرر کنیم و در فشار باشیم! دوست ندارند تیم ما قهرمان بشوند. چه اسمی ببرم مشکلات مطالبات بچه‌ها و داوری است. الان هم قبل از بازی قانونی که همه جا هست را اجرا نکردند و زمین را آب ندادند.

او درباره آب دادن زمین توضیح داد: باید کل زمین را آب می‌دادند ولی فقط وسط زمین را آب داده بودند و کناره‌ها مانده بود. دوست نداشتند به زمین آب بدهند و مخالف بودند. ان‌شاءالله مشکلات درست بشود.

نوازی درباره زمانی که خودش در آلومینیوم اراک بود گفت: همیشه زمین را آب می‌دادند و من خودم بالا سرشان بودم. فوتبال برای همه است و باید تلاش کنیم بهتر بشود نه اینکه دنبال مشکلات باشیم.

دیدگاه‌ها