کد خبر : 2014038 | 24 فروردين 1403 ساعت 23:07 | 9.5K بازدید | 13 دیدگاه

حضور علیرضا در پرسپولیس به او کمک کرده است؛

بادامکی: گلر جوان ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

معاون باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی برابر ملوان به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت.

بادامکی: گلر جوان ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزارش ورزش سه، حسین بادامکی پس از پیروزی یک گله پرسپولیس مقابل ملوان گفت: به هواداران تبریک می‌گویم. بچه‌ها و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند. امروز بازی فوق‌العاده سخت بود. تیم ملوان نشان داد که این امتیازاتی که گرفته، حقش است و علاوه بر اینکه نفرات خوبی دارد، از نظر تیمی هم خیلی خوب هستند و تاکتیکی بازی کردند. به کادرشان تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه بازی‌ها نزدیک است و فشار بالاست، طبیعی بود که در نیمه دوم مقداری خسته شویم ولی با توجه به اینکه استقلال قبل از ما برده بود، حتما باید می‌بردیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

بادامکی در خصوص عملکرد خوب امیررضا رفیعی در دروازه پرسپولیس عنوان کرد: بالاخره امیررضا هم حدود سه سال است کنار علیرضا بیرانوند کار می‌کند و قطعا حضور علیرضا کنار امیررضا بی تاثیر نبوده است. فکر می‌کنم بچه‌ها هم خیلی خوب از او حمایت کردند و به او اعتمادبه‌نفس و انرژی دادند. الحمدلله شرایط ما در نیم فصل دوم بهتر است و غیر از دقایق پایانی بازی امروز، در بازی‌های گذشته هم توپ آنچنانی روی دروازه ما نمی‌آمد اما امیررضا هم گلر باکیفیتی است و اگر قدر خودش را بداند، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بادامکی درباره شرایط واگذاری پرسپولیس گفت: ما هم منتظریم و خبرهایی می‌شنویم. الان می‌گویند ۴-۳ بانک هستند که قرار است اتفاق بیفتد. در هر صورت هر چه هست باید این هفته اتفاق بیفتد که خدایی نکرده پرسپولیس و هوادارانش متضرر نشوند.

دیدگاه‌ها