کد خبر : 2014046 | 25 فروردين 1403 ساعت 04:01 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

خارجی‌ها، مردان سرنوشت ساز دربی خوزستان

پنج بازیکن خارجی استقلال خوزستان و صنعت نفت، نقشی آشکار در ثبت هر سه گل بازی داشتند.

خارجی‌ها، مردان سرنوشت ساز دربی خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم میزبان صنعت نفت آبادان بود. دیداری که کسب سه امتیاز آن، به منزله فرار موقت یکی از این دو تیم از قعر جدول بود.

نکته جالب اینکه ردپای بازیکنان خارجی دو تیم در همه گل‌های این دیدار مشهود بود. اولین گل استقلال خوزستان با ارسال عالی روبرتو ساویو و ضربه هوشمندانه عثمان اندونگ از روی خط شش قدم به دست آمد تا این همکاری برزیلی- سنگالی منجر به ثبت گلی سرنوشت ساز شود.

2010073

پیش از اینکه نیمه اول به پایان برسد، این بار نوبت به بوباکار تراوالی از صنعت نفت رسید که در محوطه جریمه با خطای داستون‌بک تورسنوف ازبکستانی متوقف شود و پنالتی نفتی‌ها را به دست بیاورد. تراوالی در دقیقه 3 بازی هم می‌توانست همچون بازی با سپاهان زننده یک گل زودهنگام باشد اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد.

بالاخره در دقیقه 91 نوبت به آسو رستم رسید که با ضربه‌ای محکم، سه امتیاز بازی را به حساب استقلال خوزستان واریز کند. این بازیکن عراقی در بازی با آلومینیوم اراک هم با ثبت 1 گل و 1 پاس گل، زمینه ساز بازگشت شگفت انگیز استقلال خوزستان و ثبت برد 3-2 در دقایق پایانی شده بود.

ساویو، اندونگ، تورسنوف، رستم و تراوالی همگی در نیم فصل جذب استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان شده‌اند.

دیدگاه‌ها