کد خبر : 2014058 | 25 فروردين 1403 ساعت 03:41 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

استرس پایین جدول بودن را داریم

سعید آقایی: خدا را شکر که در نساجی هستم

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد با تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم بتواند از قعر جدول جدا بشود.

سعید آقایی: خدا را شکر که در نساجی هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید آقایی، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان که خاطرات زیادی از آن دارد، درباره کسب تساوی بدون گل که یک امتیاز ارزشمند برای قرمزپوشان قائمشهری به همراه داشت، گفت: بازی خیلی خوبی بود. به امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم. شرایط جدولی ما خیلی بد است. باید امتیاز می‌گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

او که قرار بود در پنجره زمستانی به سپاهان بپیوندد درباره دلیل عدم تحقق این انتقال اینطور صحبت کرد: صحبت‌هایی بود که نشد. خدا را شکر الان در خدمت نساجی هستم. امیدوارم بتوانم تمام وجودم را بگذارم که بتوانیم از اینجای جدول جدا شویم.
آقایی که از دقیقه 9 با مصدومیت قائدرحمتی وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت و یک مرتبه هم دروازه تیمش را نجات داد، درباره شرایط بد نساجی در قعر جدول هم گفت: شرایط تیم خیلی سخت شده. برای قهرمانی بازی کردن خیلی ساده‌تر از بازی کردن برای جدا شدن از قعر جدول است. حالا از موقعی که آقای ساکت آمده‌اند زحمت کشیده‌اند و ما هم تلاش می‌کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

مدافع چپ پای تیم فوتبال نساجی مازندران درباره جو تیمی قرمزپوشان هم گفت: جو تیمی ما خیلی خوب است و از زمانی که من آمدم در حال تمرین هستیم ولی استرس پایین جدول بودن هست به هر حال.
او در ادامه در واکنش به سوال‌هایی که درباره گذشته نساجی و شرایط این روزهایش بود، اینطور پاسخ داد: من نیم فصل اول نبوده‌ام، نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم.

دیدگاه‌ها