کد خبر : 2014063 | 24 فروردين 1403 ساعت 23:58 | 25.3K بازدید | 11 دیدگاه

یک قاب کاملا ناشناخته از 10 سابق پرسپولیس

میلاد سرلک مطابق انتظار بازی مقابل تیم سابق خود را از روی نیمکت آغاز کرد.

یک قاب کاملا ناشناخته از 10 سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" میلاد سرلک که در نیم فصل دوم لیگ برتر برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی‌اش به تیم ملوان پیوسته و در بازی‌های قبل دقایق زیادی در این تیم نصیبش نشده بود مقابل پرسپولیس هم کار را از روی نیمکت شروع کرد.

برای سرلک بازی مقابل پرسپولیس حتما اتفاق ویژه و حس غریبی داشته که احتمالا تنها خودش می‌تواند بعد از سه سال و نیم بازی در پرسپولیس توصیف کند اما برای هواداران پرسپولیس تماشای شماره 10 سابقش از روی نیمکت ورزشگاه آزادی حتی از این تقابل هم عجیب‌تر بود.

میلاد سرلک در تمام فصولی که برای پرسپولیس بازی کرد جزء سه بازیکن برتر به لحاظ تعداد بازی‌هایی که به میدان رفته‌اند بوده همین نیمکت فصل اول نیز اگر مصدوم یا محروم نبود آن چند نیمکت نشینی‌اش اتفاق نمی‌افتاد.

2010102

با این وجود مصدومیت و سرماخوردگی باعث شد تا سرلک بازیکن ثابت ملوان طی هفته‌های اخیر نباشد اما حضور توامان او و عمری ورق را به سود تیمش برگرداند. هر چند سرلک یکی دو بار توپ لو داد و حتی مورد غضب تارتار قرار گرفت و البته یکی دو باری از بازیکنان هم‌تیم سابقش کتک خورد اما در چرخاندن توپ در زمین و در دست گرفتن جریان بازی به تیمش کمک کرد.

در نهایت اینکه سرلک مثل ملوانی‌های دیگر بازنده و دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک کرد تا اولین تقابل او با تیم سابقش حس و حال غریب‌تری هم داشته باشد اما هم او هم سایر بازیکنان ملوان باید سرشان را بالا بگیرند چرا که چیزی حدود سی دقیقه پرسپولیس متحول شده با اوسمار را تحت فشار قرار دادند و شاید اگر این بازی مساوی می‌شد هم هیچکس از بی‌عدالتی در نتیجه حرف نمی‌زد.

📷عکس: حمیدرضا مهدی‌زاده اردکانی

دیدگاه‌ها