کد خبر : 2014067 | 25 فروردين 1403 ساعت 05:20 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

به یاد روزی که امید ناجی دایی شد

ناکامی کاپیتان عالیشاه برای گلزنی در بازی خاص

بازی مقابل ملوان یادآور خاطره خاصی برای کاپیتان پرسپولیس بود.

ناکامی کاپیتان عالیشاه برای گلزنی در بازی خاص

به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه یکی‌از بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس در فصل جاری به حساب می‌آید و در بازی‌های زیادی برای سرخپوشان به میدان رفته است. کاپیتان نخست پرسپولیسی‌ها در نیمه اول بازی برابر ملوان دوبار فرصت گلزنی هم داشت که یک بار تکل عالی مدافع و بار دیگر فرعباسی مانع از گلزنی او شدند.

جالب آنکه هافبک ۳۲ ساله سرخپوشان نخستین گلش با پیراهن پرسپولیس را نیز مقابل همین تیم ملوان در لیگ سیزدهم به ثمر رسانده بود. آن هم زمانی که تنها ۲۱ سال سن داشت و توسط علی دایی از راه آهن به پرسپولیس آمده بود.

دیداری که از هفته هفتم لیگ سیزدهم و در مرداد ماه ۱۳۹۲ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان پرسپولیس با تک گل‌عالیشاه موفق به کسب سه امتیاز خانگی‌مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ  شد.

2010127

امید در آن بازی در نیمه دوم و در شرایطی به میدان آمد که پرسپولیس با اخراج کفشگری باید ده نفره به کار ادامه می‌داد و با این وجود علی دایی ترجیح داد عالیشاه جوان را به بازی بفرستد تا تیمش موفق به کسب پیروزی شود.

سرانجام حملات پرسپولیس ده نفره در هفتاد و سومین دقیقه بازی جواب داد و عالیشاه روی ریباند ضربه سیدصالحی با شوتی روی پا دروازه سرگی پاشنکو را گشود تا خیلی زود به اولین گلش با پیراهن تیم محبوبش برسد. از آن بازی تاکنون چیزی نزدیک به یازده سال می‌گذرد و امید عالیشاه تنها بازیکنی است که همچنان در پرسپولیس بازی می‌کند.

2010126

دیدگاه‌ها