کد خبر : 2014069 | 25 فروردين 1403 ساعت 05:32 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

فلسفه مسعود شجاعی فوتبال مالکانه است

محمود شجاعی، مربی هوادار می‌گوید این تیم فلسفه فوتبال مالکانه دارد.

فلسفه مسعود شجاعی فوتبال مالکانه است

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار، در پایان بازی با گل گهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به نظرم اگر باد نمی‌وزید یک بازی بهتر می‌دیدیم. هر دو تیم فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند و باد در کیفیت بازی تاثیر گذاشت. الحمدالله بچه‌ها تمام خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین انجام دادند.

ویدئو: 329809

محمود شجاعی درباره تغییر نوع بازی هوادار با آمدن برادرش گفت: فلسفه هر مربی‌ای نشأت گرفته از دورانی است که بازی کرده است، زمانی که آقا مسعود فوتبال بازی می‌کرد این شکل بازی مالکانه را دوست داشتند و ما مدت کمی است که به کادر هوادار اضافه شده‌ایم. سعی کردیم بازی مالکانه را پیاده کنیم و هنوز صد در صد راضی نیستیم ولی تا اینجای کار در این مدت کوتاه خوب بوده و مخاطب لذت برده است.

او درباره وفاداری‌ تیم به فلسفه مسعود شجاعی گفت: تفکرات و آدم‌ها با هم فرق دارند و نمی‌توانیم بگوییم همه باید از این تفکر پیروی کند. فلسفه آقا مسعود و تیم‌شان بازی مالکانه است. در صحبت‌هایی که با آدم‌های عادی در کوچه و خیابون داشتم می‌گویند ما دوست نداریم فوتبال ایرانی ببینیم می‌خواهیم فوتبال اروپایی ببینیم. باید مسعود شجاعی و دیگری و دیگری به لیگ اصافه بشوند و تعداد تیم‌هایی که اینگونه بازی می‌کنند بیشتر بشود و به کیفیت فوتبال ملی کمک کند.

شجاعی درباره وضعیت قراردادها و پرداختی‌های باشگاه گفت: فکر می‌کنم باشگاه هوادار جزو معدود تیم‌هایی است که از سال‌های گذشته بدهی انباشت شده ندارد و پرداخت کم ولی به موقع است.

دیدگاه‌ها