کد خبر : 2014081 | 25 فروردين 1403 ساعت 06:34 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پیک آمادگی فیزیکی هستیم

مربی هوادار: بازیکنان ما جنگجو بودند

حمید عبداللهی می‌گوید گل گهری‌ها خیلی زود اعتراض به داوری را شروع کردند.

مربی هوادار: بازیکنان ما جنگجو بودند

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار پس از پیروزی این تیم برابر گل گهر گفت: یک برد خیلی خوب بود. قبلا راجع به تیم گفته بودم یک تیم خوب داریم که یک مقدار نیاز به ثبات دارد. یک سری مسائل باعث شده بود در کار نوسان داشته باشیم و شاید بازی با تراکتور آن نوسان بود که چشمگیر هم بود. بازی با استقلال را باختیم ولی کل بازی دست ما بود و ما مسلط بودیم. بازی با فولاد هم خوب شروع کردیم و وقتی فوتبال هجومی بازی می‌کنیم این اتفاقات هم ممکن است و باعث شد که ۳-۲ عقب بیفتیم ولی باز با تلاش بچه‌ها توانستیم بازی را مساوی کنیم. اما بازی امروز با یکی از گران‌ترین تیم‌های حال حاضر بازی داشتیم. یک تیم خیلی خوب با جایگاه جدول و امتیازات خوب.

ویدئو: 329810

عبداللهی ادامه داد: بازی سختی بود، نیمه اول سوار بازی بودیم ولی نیمه دوم مهم‌ترین دلیلی که نتوانستیم در نیمه دوم به خوبی نیمه اول بازی کنیم باد بود. موردی که امروز با بقیه بازی‌ها برای ما فرق داشت این بود که بازیکنان ما امروز جنگجو بودند و این شاخصه بزرگی برای ما بود و امیدواریم این روند را ادامه بدهیم.

عبداللهی درباره اعتراضات تیم حریف گفت: از دقیقه ۱۰ بازی آنها شروع به اعتراض کردند و حتی من به مسئول برگزاری گفتم زود نیست برای شروع به اعتراض کردن؟ گفتند ما کنترل می‌کنیم. یک سری الفاظ ناخوشایند هم کنار زمین شنیدیم که شایسته نیست. اعتراض کنار زمین هست و ما هم ضربان‌مان بالا می‌رود و فشار روی هر دو تیم هست اما اعتراضی که باعث بی‌احترامی بشود شایسته نیست و متاسفانه اینطور بود.

او درباره وضعیت بدنی بازیکنانی که درخواست تعویض داشتند توضیح داد: از نظر شرایط بدنی شرایط خوبی داریم. دیدید که امین قاسمی‌نژاد تا دقیقه ۹۰ می‌دوید. داریوش یک مصدومیت جزیی داشت ضمن اینکه بازی با فاصله سه روز تیم ما را اذیت کرد. از نظر فیزیکی در پیک هستیم و شرایط‌مان از نظر جسمی مساعد است.

مربی هوادار درباره قائم اسلامی‌خواه، بازیکن سابق هوادار گفت: قائم یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و از نظر من در فوتبال یک تکنسین است. ارزش فنی بسیار بالایی دارد. یکی از بازیکنان اصلی ما بود که به تیم گل گهر رفت. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم اما اگر قائم را داشتیم قطعا شرایط‌‌مان بهتر می‌شد. خدا را شکر بچه‌ها جایش را پر کردند و ما ادامه می‌دهیم

دیدگاه‌ها