کد خبر : 2014095 | 25 فروردين 1403 ساعت 04:22 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی لایپزیش:

واقعیت را دور نزنیم، لورکوزن فوق‌العاده است

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، روز جمعه از عملکرد بایر لورکوزن، صدرنشین بوندسلیگا، که می‌تواند برای اولین بار در تاریخش قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند، تمجید کرد.

واقعیت را دور نزنیم، لورکوزن فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، روزه در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه گفت: «ما نیازی به دور زدن واقعیت نداریم، چه این اتفاق در هفته آینده رخ دهد و چه پس از آن، آنها فوق‌العاده هستند. آنها برای تحقق هر چیزی که به‌دست آورده‌اند تلاش زیادی انجام داده‌اند.»

روزه سپس از سیاست نقل و انتقالات لورکوزن و جذب بازیکنانی مانند گرانیت ژاکا، آلخاندرو گریمالدو و یوناس هافمن تمجید کرد. او گفت: آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و ما هم دوست داریم مانند آنها عالی باشیم، تاکنون شاید فقط به نیمی از راه آنها رسیده‌ایم. در حال حاضر، ما برای سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگیم.»

لایپزیش اکنون در رده چهارم لیگ آلمان قرار دارد، جایی که با بروسیا دورتموند که به دلیل تفاضل گل در رده پنجم قرار دارد، با ۵۳ امتیاز برابر است.

در سمت دیگر لورکوزن در تمامی ۴۲ بازی این فصل در رقابت‌های مختلف شکست نخورده است. آنها در صورت پیروزی بر میهمان خود وردربرمن در روز یکشنبه در هفته بیست و نهم، بدون توجه به نتایج بازی‌های دیگر قهرمان بوندسلیگا خواهند شد.

در صورتی که بایرن مونیخ و اشتوتگارت که در رده‌های دوم و سوم قرار دارند، به ترتیب مقابل کلن و آینتراخت فرانکفورت شکست بخورند، لورکوزن ممکن است همین روز شنبه رسما قهرمان شود.

دیدگاه‌ها