کد خبر : 2014107 | 25 فروردين 1403 ساعت 07:50 | 10.9K بازدید | 30 دیدگاه

دوراهی کلوپ تا پایان فصل: درخشان یا معمولی!

پایان یورگن کلوپ در لیورپول ممکن است به شکل غم‌انگیزی نوشته شود.

دوراهی کلوپ تا پایان فصل: درخشان یا معمولی!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آتالانتا، میهمان ایتالیایی خود با نتیجه ۳-۰ در آنفیلد شکست خورد و به خداحافظی با این مسابقات نزدیک شد.

کلوپ مدتی پیش اعلام کرد که پس از پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود. دلیل مربی آلمانی، یا همان مرد معمولی، برای جدایی این بود که می‌خواهد کمی استراحت کند و از فضای متشنج و فشار مداوم دور شود.

پس از این اتفاق بسیاری از بازیکنان لیورپول با متن‌هایی که منتشر کردند با همدیگر هم‌قسم شدند که در این فصل حداکثر جام‌های ممکن را به‌دست بیاورند تا برای کلوپ یک خداحافظی ماندگار و تاریخی تدارک ببینند.

اما شرایط به سرعت تغییر کرد و لیورپول با شکست مقابل منچستر یونایتد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.

قرمزها همچنین در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با آرسنال در عدد ۷۱، هم‌امتیاز هستند اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارند.

2002891

این وضعیت وخیم با شکست مقابل آتالانتا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا تکمیل شد و آنها را به حذف ناگهانی نزدیک کرد.

سرنوشت غیر منتظره

سرنوشت لیورپول به دلیل نامشخص بودن جایگاهش در رقابت‌های لیگ اروپا و لیگ برتر، بین شادی و ناامیدی غیرقابل پیش‌بینی شده است.
۷ هفته تا پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس باقی مانده است، علاوه‌بر این، دیدار سرنوشت‌ساز در ایتالیا برای راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم پنجشنبه آینده برگزار می‌شود.

لیورپول در این فصل یک عنوان قهرمانی یعنی جام اتحادیه را به دست آورده و امیدوار است که لیگ اروپا و لیگ برتر یا هر یک از آنها را کسب کند تا پایانی تاریخی برای دوران کلوپ بنویسد، اما وضعیت تا اینجا نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها