کد خبر : 2014110 | 25 فروردين 1403 ساعت 08:55 | 24K بازدید | 23 دیدگاه

قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان

سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان به هواداران تیمش قول داد تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان

به گزارش ورزش سه، در یکی از مسابقات حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر روز جمعه دو تیم خوزستانی و پایین نشین مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری شاگردان سیروس پورموسوی در لحظات پایانی خاتمه پیدا کرد.

استقلال خوزستان و نفت آبادان در یک بازی مهیج و جذاب توانستند هواداران خوزستانی فوتبال ایران را راضی نگه دارند؛ در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی دربی استان خوزستان با تساوی یک بر یک ادامه پیدا می‌کرد، در نهایت استقلال خوزستان موفق شد گل برتری را وارد دروازه نفتی‌ها کند و یک برد مهم را جشن بگیرد.

این نتیجه اگرچه صنعت نفت آبادان را در پایین جدول نگه داشت تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط محسوب ‌شود اما اعضای این تیم همچنان به بقا در مسابقات امیدوار هستند. خصوصاً فراز کمالوند سرمربی تازه وارد برزیلی‌های ایران که در شروع کار خود توانست یک برد مهم را مقابل سپاهان جشن بگیرد.

کمالوند که در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان هم به تمجید از شاگردان خود پرداخت و نفت آبادان را تیمی دانست که جایگاهش در پایین جدول رقابت‌ها نیست، در یک استوری اینستاگرامی به هواداران نفت آبادان قول داد که تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

2010181

سرمربی با تجربه نفت آبادان بعد از شکست تیم مقابل استقلال خوزستان با انتشار تصویری از هواداران آبادانی حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز نوشت: “ممنون از حمایت بی‌نظیر شما برایتان تا آخرین لحظه می‌‌جنگیم”،

نفت آبادان در شرایطی برای بقا در مسابقات می‌جنگد که در ۲۳ هفته گذشته امتیازات مهم زیادی را از دست داده و در هفته آینده از پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی تختی آبادان پذیرایی خواهد کرد. با این حال نفتی‌ها امیدوارند در هفت مسابقه باقی مانده شرایط خوبی را رقم بزنند و به قول مربی خود تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

دیدگاه‌ها