کد خبر : 2014115 | 25 فروردين 1403 ساعت 08:47 | 26.1K بازدید | 28 دیدگاه

بازخواست کلوپ پس از شکست: جواب پس بده!

استیو مک‌منمن، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که یورگن کلوپ باید به خاطر شکست برابر آتالانتا توضیحاتی ارائه کند.

بازخواست کلوپ پس از شکست: جواب پس بده!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان آتالانتا بود و در کمال ناباوری با سه گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخی را سپری کرده باشد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بسیاری معتقد بودند لیورپول شانس اول کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است، اما حالا به نظر می‌رسد که این تیم برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها با شرایط بسیار دشواری در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی حریف روبرو خواهد بود.

مک منمن در گفتگو با تی‌ان‌تی اسپورت در این باره اظهار داشت: "این پیروزی ارزش بیشتری برای آتالانتا دارد چون این بار آنها موفق شدند در آنفیلد برابر مدعی اصلی قهرمانی برنده شوند، تیمی که مردم منتظر حضور آن در بازی فینال در دوبلین هستند، اما آتالاتا موفق شد خط پایانی بر این صحبت‌ها بکشد.

2009910

لیورپول امشب شایسته پیروزی نبود چون تیمی بسیار معمولی نشان داد. آنها امسال عملکرد بسیار خوبی داشتند و تمام تعاریفی که از آنها شده بود درست است اما امشب... وای! همه چیز از هم پاشید.

بازیکنانی که به صورت تعویضی وارد زمین شدند نتوانستند هیچ تاثیری در جریان بازی داشته باشند. جالب است که بدانیم سرمربی این تیم برای توضیح این عملکرد چه حرف‌هایی را مطرح خواهد کرد چون او باید توضیحات بسیاری را ارائه کند."

دیدگاه‌ها