کد خبر : 2014143 | 25 فروردين 1403 ساعت 11:35 | 13.6K بازدید | 9 دیدگاه

علی علیپور به تور زد، گل نشد! (عکس)

سرمربی ژیل ویسنته پس از دریافت چهار گل مقابل اسپورتینگ تصمیم به استفاده از مهاجم ایرانی تیمش گرفت.

علی علیپور به تور زد، گل نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را در اختیار دارد، شب گذشته در شرایطی مقابل اسپورتینگ لیسبون صدرنشین با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد که این مهاجم ایرانی در زمان گل‌های حریف‌شان در زمین نبود و حضور یک نیمه‌ای برابر تیم اول جدول لیگ برتر پرتغال است.

علی علیپور که برای دومین بازی پیاپی دور از ترکیب ژیل ویسنته قرار گرفته بود، پس از اینکه تیمش در نیمه اول با نتیجه چهار بر صفر مقابل اسپورتینگ لیسبون مغلوب شد، از شروع نیمه دوم به زمین آمد که حملات تیمش و یک موقعیت جدی او تبدیل به گل نشد.

2010220

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که پیش از این در 13 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و هفته گذشته به طور کامل نیمکت‌نشین بود، دیشب از شروع نیمه دوم مقابل اسپورتینگ لیسبون به زمین رفت که فقط یک فرصت روی فرار از بین مدافعان حریف به دست آورد که توپ روی پای او جفت و جور نشد.

2010221

علی علیپور در دقیقه 82 فرار سریعی به محوطه جریمه اسپورتینگ لیسبون انجام داد که شوت پای چپ زمینی او به تور کنار دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد تا او از ثبت سومین گل فصل در لیگ برتر پرتغال ناکام بماند.

تیم ژیل ویسنته با شکست سنگین 4 بر صفر مقابل اسپورتینگ لیسبون 28 امتیازی ماند و در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

دیدگاه‌ها